Tusen tusen takk

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Tusen takk for alle varme hilsner!! Setter kjempe stor pris på det! Etter en hel...es natt, fikk jeg lov å komme hjem idag! MRn og ultralyden av halsen var kjempe fine så da så de ingen grunn til å holde meg der mere! Satser på at det var svangerskapsmigrene og at det aldri kommer tilbake! [;)] Får svar på alle SYV blodprøvene de tok om en uke eller to! Barnet har det bare kjempe fint.. Vi fikk høre hjertelyden kjempe lenge.. Husker ikke hva den registreringen het, sikkert en ekspert her inne som husker[:D] Eneste at det var en litt gråtkvalt mor som lå i MR og kjente spark hver gang de høye lydene kom.. Som var veldig ofte! Var så redd for at den skulle ha det vondt der inne siden den skvatt sånn.. Men legen sa at det var ingen grunn til å uroe seg[:D] Igjen takk for all omtanke, og en stor klem til sladrevennen min[:D]
Klem fra Linda

Godt å høre at det gikk bra!! Betryggende at de tar så mange tester syns jeg, da tar de i hvert fall ikke lett på det!! Krysser fingra for at du slipper flere sånne opplevelser [:D][:D][:D]

Kjempegodt å høre fra deg igjen!![:D]
Godt at du er tilbake og at alt så bra ut[:D]

[:D]Jeg bare smiler, jeg, når jeg leser innlegget ditt[:D]

Godt å høre fra deg igjen ja! [:)]
Håper alt fortsetter å være som det skal!
Kjempeklem!

det var godt å sjå deg her igjen ja[:)]

ble kjempe glad når jeg så deg her inne. bra at det står fint til med deg og babyen. vi ble skremt der,var snakk om blodpropp osv. no må du slappe av,ok[;)]

Så bra at alt står bra til med mor og barn! Sikkert en skremmende opplevelse for deg, men nå er du da sjekka i hvertfall!

Godt å ha deg tilbake igjen[:D]
Å at alt gikk bra...
Håper resten av tiden går kjempe bra[:D]

klemmer[:)]

Det er bare koselid det lindaen[:)]
Godt at du er tilbake, og at det går bedre med deg nå, håper du slipper å oppleve det der igjen[:)]

Klem

Dere er jo så søte da! Er kjempe gla for å være tilbake, å kjempe gla for at det gikk så bra som det gjorde! Min søte samboer var sammen med meg nesten hele tiden.. Trur jeg hadde dratt hjem fort som fy hadde det ikke vært for han! 01.30 dro han hjem og 08.00 var han på plass igjen! Det var så godt å ha han der[:D]

Back
Topp