TUSEN TAKK....

tingeling1

Forumet er livet
....for alle gratulasjonene!!! I dag har vi kommet hjem med Tuva, verdens skjønneste lille jente [:)] Fødselen gikk som dagt kjempefort. Ante ingenting på tirsdag da vannet plutselig gikk, og Tuva ble født under 4 timer senere... "Superføderen" ble jeg bare kalt på føden, hehe [:D]

Forferdelig vondt når det sto på, for riene kom i ett sett. Fødte på fødekrakk, Tuva spratt ut så jordmor nesten hadde problemer med å ta i mot henne. Fikk ikke skrevet opp lengde og vekt da jeg meldte Lisbeth, men hun var 49 cm og veide 3260 gram. Jeg som trodde jeg skulle få en veldig stor baby, og var helt sikker på at jeg kom til å gå på overtid og....

Håper alle dere andre får babyene deres snart også!!! Det er utrolig kos!

Du var kjempeheldig du som hadde en så rask og grei fødsel[:)]

Kjekt å høre at alt står bra til med dere.
Går bare og gleder meg til vår baby kommer, håper det ikke er så lenge til.

Kos dere masse!!

ååå kor kjekt å høre at alt har gått bra tingeling1, og at du er så sprek og rask!
har du ikkje noe skrytebilde da? vi vil veldig gjerne se.

ORIGINAL: lalina

ååå kor kjekt å høre at alt har gått bra tingeling1, og at du er så sprek og rask!
har du ikkje noe skrytebilde da? vi vil veldig gjerne se.

Skrytebilde er lagt til som avatar [:)]

Så kjekt å høre at du hadde en grei fødsel[:D]og ikke minst at det gikk fort[;)]Kjempenydelig er jenta di Tingerling1[;)]

ORIGINAL: Lille0My

Åhhh..så skjønn lita jente!!

Heldig du som har fått babyen din.........

Gratulerer så mye , iallefall. Koz dere masse.....God Pinse!!!

signerer denne![:)]

Åh, sååå nydelig liten engel - med rødsmussete kinn og det hele! Kan tro jeg er misunnelig, selv om jeg selvsagt unner dette[:)] Er så lei og kei av å vente, men har stadig håp om at det skal skje snart...  

GRATULERER MED EN NYDELIG JENTE!! Jeg vil også ha ut gutten min!![:)]

ORIGINAL: Laila76

Så kjekt å høre at du hadde en grei fødsel[:D]og ikke minst at det gikk fort[;)]Kjempenydelig er jenta di Tingerling1[;)]

signerer...gleder meg mer å mer jeg nå,går det an[:D]

ååå så herlig jente baby!!!

må bare spør,hvordan var det å føde på en fødekrakk..?? har vært innom tanken---

ORIGINAL: ale82

ååå så herlig jente baby!!!

må bare spør,hvordan var det å føde på en fødekrakk..?? har vært innom tanken---

Det var utrolig bra faktisk. Samboeren min satt bak meg, så jeg klemte rundt hendene hans når riene kom og kunne lene meg mot ham. På den måten ble han mye mer delaktig også. Vondt er det jo uansett, men det funket veldig fint for meg. Hadde ikke tenkt på det i det hele tatt selv, men jordmor som foreslo det.

Så nyyyydelig jente du har fått......og gjett om jeg skal ha like rask fødsel som deg[;)]
Klem Gira

Back
Topp