Tusen takk, Vibeke!

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Veldig hyggelig med julekortet som kom i kassa her *klem*
Her har tiden desverre vært alt for knapp,
så noen av julegavene kom aldri lenger enn til *to-do*-lista,
og julekorta kan jeg nok se langt etter at blir ferdig innen foriige uke...[8|]

Håper det ikke blir alt for lenge til vi treffes igjen.
For dårlig at det har vært så travelt at vi ikke har tatt oss tid...

Uff ja, tia har forsvunnet denne høsten...
Har jo ikke klart og kommet meg innom etter at lille Birk-Jardar kom til verden... Håpløst rett og slett...
Kjørte forsåvidt forbi deg i dag, men tiden ble litt for knapp til å høre om dere var hjemme og ev stikke innom...
Nei, skal vi gi oss selv ett nyttårsforsett da (enn så imot det som jeg er...); det må ikke gå ett halvt år til neste gang vi sees...

tuuusen takk for kort ja!! [:)] her fikk i korta mine først på lille julaften, så fikk aldri sendt rundt... så da blei d bare familian som fikk...
kortet du sendte havna nå me joakim[8D][8D] regna me du har søkt etter adressa mi... d som har skjedd e at i og joa hadde fri familie før, så abonnementet mitt låg under navnet hass... når i gikk utifra den avtalen og fikk mitt eget, så sto hass adresse under mitt navn... så derfor kjæm den adressa opp...

Regna egentlig med noe sånt... Men... Ble litt travelt det der, også regna jeg vel egentlig med at joa skulle klare å videresende det...
Ble så dårlig med overraskelses julekort hvis jeg hadde måttet sendt meld til deg og spurt etter adresse først.....

Tusen takk for kort, ja - her ble heller ikke no kort denne jula, men sånn kan det gikk - prøve igjen neste gang..

Back
Topp