tusen takk jenter!!

Trillemor82

Forumet er livet
Ja.. tusen takk for at dere er de dere er.. dere gir meg så mye i løpet av en dag! det er helt fantastisk!!

vi er mange ulike individer her inne.. og jeg har vært sååå utrolig heldig å få møte så mange av dere..og flere vil jeg treffe![:)] er blitt utrolig glad i dere alle sammen, og det kjennes egentlig litt rart å bli sååå glad i "cybervenner"[:)] men koselig er det altså.

det er inn hit jeg søker om jeg er nedfor.. her har jeg venner som vet hva jeg går igjennom i tide og utide... og som kommer med oppløftende ord.. det er så herlig!! jeg tar meg selv i å felle en tåre i ny og ne når jeg tenker på dere!!

Dere er en fantastisk gjeng!!!!!!! Rett og slett!!!

stoooor klem og tusen takk!!

For et fint innlegg da snuppa :))
Jeg er i allefall super glad for at du er du, og at man kan prate om alt med deg (og alle de andre flotte damene her inne). Ofte kan det faktisk være mye bedre å snakke om ting med alle disse fantastiske damene når man har det tungt, og når man har det skikkelig bra [:D]
Har ikke møtt så mange jeg, men i allfell uffattelig takknemlig for å ha møtt de. Utrolig hvordan man kan finne seg gode venninner på nett .. hihi [8D][:D]

ja, det er herlig, for jeg er sååå elendig til å snakke om hva jeg føler med de rundt meg.. men her inne er jeg mer meg selv liksom.. [:)]

Tenker akkurat det samme som deg..!
*klemmepåallesammen*

så sant det du sier trillemor - jeg vet virkelig ikke hvor jeg ville vært uten dere! Dere er sikkerhetsventilen min når jeg tenger å blåse ut frustrasjoner og sinne, trøsten når jeg er redd eller lei meg, og fulle av lovord og skryt når jeg er glad. Tusen takk for alt, dere er best!![:D]

Jeg føler meg fortsatt ganske ny her, men det er veldig koselig å være her. Og jeg føler meg velkommen, jeg kaster meg på bølgen og sier en stor takk til dere alle sammen, dere er så flotte[:D][:D]

Jeg er så enig så enig i alt det du sier, Trillemor [:D]
Tårene kom også da jeg leste det....
som om det var ei bombe liksom [8D]

Jeg føler og at jeg er mer meg selv her inne enn med andre når det
kommer til følelser og det å kunne snakke med noen. Jeg har aldri hatt lett
for å gjøre det, og har derfor alltid vært flink til å holde det inni meg [&o]
Men her inne er det lett å åpne seg og bare øse ut [:)]

Uansett åssen humørte mitt er, så har dere alltid gode ord, trøst og
oppmuntring å komme med [:D]

Og gjett om jeg gleder meg til å fortelle akkurat dere om testen imårra tidlig da [:D][:D][:D]

Tusen tusen takk for at dere er de dere er, og for at dere er her [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Tenker akkurat det samme som deg..!
*klemmepåallesammen*

Jeg er sååå kjempe enig. Glad i dere alle sammen[:D]

Jeg er så enig. Og så er jeg jo glad i deg, veit du. Både her og i virkeligheten. Synes det er utrolig at jeg har blitt så god venn med alle sammen, og at man kan få et sånt samhold på et forum.

Sender deg og alle de andre en stor klem!

Blir helt rørt jeg!!!!
Er så enig med deg Trillemor!!! Rart å ha fått slike vennskap med mennesker man aldri har møtt!!!

men vi har møtt hverandre - i tankene, i drømmene og i hjertene våre 

ORIGINAL: lenemor

men vi har møtt hverandre - i tankene, i drømmene og i hjertene våre 

Det var utrolig flott sagt
Fikk tårer i øynene jeg...

Og jeg er jo så heldig at jeg har møtt deg jeg

Back
Topp