Tusen takk jenter (LANG)

Kommer en polsk dame å vasker her i morgen[:D]
Blir godt[:D]
Klem tilbake
ORIGINAL: malone

Uff, stakkars deg. Men du må da få hjelp hjemme. Kan jo ikke fortsette som du har gjort i dag. Da blir du jo ikke bedre.

Stor klem!

Takk for det[:D] Koselig å bli tenkt på[:D]
Ja, guri malla. Følte meg ikke høy i hatten der dere kom[&:]
Men da får dere i allefall et bedre inntrykk neste gang[;)] Kan jo ikke bli værre[;)]
Klem
ORIGINAL: MariaMommy

ORIGINAL: heart86

Hei Kanutten[:D]

så godt med livstegn fra deg!!
har tenkt så mye på deg!

trist å høre hvor vondt du har hatt det[&o]
håper så inderlig at du blir bedre snart!

mange klemmer, pass godt på deg selv

Signerer denne jeg [:)]

Håper vi får muligheten til å treffe deg og OS "ordentlig" en annen gang [:)]

Takk for det[:D]
Veldig koselig med en oppmuntring[:D] Blomsten falt virkelig i smak[:D]
Var det du som laget kortet? Ille fint[:D]
Siden jeg har følelse i beinet og bra kraft. Har kontroll på urin og avf, så opererer de ikke.
Skulle jeg merke noen av [:D]fare signalene, så skal jeg kontakte lege med en gang. For da må det opereres innen 2 døgn.
Går til naprapat. Ultralyd, det skal jeg sjekke ut. Takk for tips. Mener jeg tok det hos en manuell terapaut for noen år siden.
ORIGINAL: oktober2010mamma

så fint at det fallt i smak kjære Kanutten[:)]
Har tenkt på deg hver dag og lurt på hvordan det går med deg.
Og når prolapset presser på en nerve så må du ikke ta til takke med at de vil vente og se, det kan føre til permanent nerveskade og det er ikke noe godt!!
Det finnes også ultralydbehandling som er helt smertefri og som skal tørke ut mesteparten av prolapset, skal være noe av det mest effektive. Så er det selvsagt lurt og bruke ibux/voltaren for og få ned innflamasjon.

Om det skulle være noe må du bare si fra[:)]

Masse masse god bedring til deg[:)]

Den er grei, vi får heller ta det igjen en annen gang[:D]

Nei nei nei, det skal du IKKE tenke på altså!
sånt kan ikke forutses i det hele tatt!
ikke ha dårlig samvittighet i tillegg til den dårlige formen din!
ORIGINAL: Kanutten80

Hadde så dårlig samvittighet når du hadde måttet snu på veien til NIkki.
Uff, tenker fortsatt på det, å nevner fortsatt det til Bønna.
Du som hadde pakket bilen med unger og alt[&o]

Herlige heart[:)]

Hei Kanutten[:D]

så godt med livstegn fra deg!!
har tenkt så mye på deg!

trist å høre hvor vondt du har hatt det[&o]
håper så inderlig at du blir bedre snart!

mange klemmer, pass godt på deg selv

De var cooole da! Lilla og rååååsa. De så vel at de hadde fått med en skikkelig fjortis å gjøre, så da måtte jo krykkene matche, [:D][:D]

Uff, de er stygge, passer deg da.
ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg tar lett de rååååsa krykkene[:D]

Klemme på du
Ja, nå må gamlingene treffes snart[;)]

Klemme på deg..

Håper vi sees snart..

Manglet bare reguleringa[;)]
ORIGINAL: Smulan*

De var cooole da! Lilla og rååååsa. De så vel at de hadde fått med en skikkelig fjortis å gjøre, så da måtte jo krykkene matche, [:D][:D]

Klemme på du

Klemme på deg..

Håper vi sees snart..

Manglet bare reguleringa[;)]

Klemme på du

Klemme på deg..

Håper vi sees snart..

De var jo uber cool, råååsa og lilla, ferdig styla jo, en liten revehale og vi hadde vært klar to gooooo!!!

<3.

Fikk du de med deg hjem??

Klemme på du

Klemme på deg..

Håper vi sees snart..

Fikk med meg de. Er du gal. Hadde ikke ville ha de om jeg fikk de kastet etter meg[:'(]
Kan jo ikke ha krykker når man er småbarns mor. Har jo aldri hendene fri når man er mamma.

Men, vi skulle jo være oldiser sammen, og jeg skulle jo få de rååååsa.. Kan du evt få mine kjipe grå...

Noe så glorete har jeg ikke sett på lenge, minna meg litt om to øst europeiske transvesitter der de sto...

Fikk med meg de. Er du gal. Hadde ikke ville ha de om jeg fikk de kastet etter meg[:'(]
Kan jo ikke ha krykker når man er småbarns mor. Har jo aldri hendene fri når man er mamma.

Men, vi skulle jo være oldiser sammen, og jeg skulle jo få de rååååsa.. Kan du evt få mine kjipe grå...

Noe så glorete har jeg ikke sett på lenge, minna meg litt om to øst europeiske transvesitter der de sto...

Sikkert derfor du fikk vondt i ryggen. Du missunte meg krykkene[;)]

Var derfor, ble så misunnelig at jeg gikk inn for å få vondt, så nå har jeg lagt her da i mange dager, venta på krykkene, lengta etter de, og så får jeg de ikke....

Skuffa!

Å stakkars deg!! Hørte det med ryggen, så uheldig! Godt du ble godt ivaretatt på sykehuset, du må nå bare bli fort bra! Bra du likte blomsten, alle her inne har tenkt masse på deg! Klemm

Godt å høre fra deg! Stakkar! Håper du blir fort bra igjen!
Og du kan da ikke drive å hente i barnehagen, lage middag osv du nå! Jonsents deg om å bli frisk du+amming. Kan ikke mannen din være hjemme mens du er så dårlig?

hehe:P jeg fikk tårer i øyene av å lese dette hehe! hormonell?? :P hehe

Godt du er hjemme igjen!! men kjedelig du har det så vondt fortsatt:(

naprapat ja.. huff det er ikke behagelig, men håper de kan hjelpe deg:)

Masse god bedring kanutten!! Håper vi får treffes igjen en gang under litt andre forhold :P

klemmer fra meg og emilie :)

Hørtes ikke noe særlig godt ut. Fortsatt god bedring[:)]

Jeg laget kortet ja- bra du likte det[:)]
Sjekk ut ultralyd , operasjon kan gjøre ting så mye mye verre ( en tror det ikke er mulig når en sliter med prolapset, men det kan faktsik det) Er selv prolapsoperert i nakken, og hadde jeg visst det jeg vet i dag hadde det ikke blitt operasjon. Men en kan ikke vite fremtiden uansett- og får prøve og gjøre det beste ut av det. Men håper virkelig du slipper operasjon og formen kommer seg raskt[:)][:)]
Masse god bedring[:)]

Takk for det[:D]
Veldig koselig med en oppmuntring[:D] Blomsten falt virkelig i smak[:D]
Var det du som laget kortet? Ille fint[:D]
Siden jeg har følelse i beinet og bra kraft. Har kontroll på urin og avf, så opererer de ikke.
Skulle jeg merke noen av [:D]fare signalene, så skal jeg kontakte lege med en gang. For da må det opereres innen 2 døgn.
Går til naprapat. Ultralyd, det skal jeg sjekke ut. Takk for tips. Mener jeg tok det hos en manuell terapaut for noen år siden.
ORIGINAL: oktober2010mamma

så fint at det fallt i smak kjære Kanutten[:)]
Har tenkt på deg hver dag og lurt på hvordan det går med deg.
Og når prolapset presser på en nerve så må du ikke ta til takke med at de vil vente og se, det kan føre til permanent nerveskade og det er ikke noe godt!!
Det finnes også ultralydbehandling som er helt smertefri og som skal tørke ut mesteparten av prolapset, skal være noe av det mest effektive. Så er det selvsagt lurt og bruke ibux/voltaren for og få ned innflamasjon.

Om det skulle være noe må du bare si fra[:)]

Masse masse god bedring til deg[:)]

skal skaffe meg en hardere sofa til neste gang du kommer=)
eller jeg slenger madrassen på gulvet med en gang=)

du er savnet! synd vi ikke fikk skravlet like mye som planlagt!
vi tar det igjen!

har en flott blomst her etter besøket da=)

Back
Topp