Tusen takk jenter (LANG)

Kanutten80

Gift med forumet
Ja, tusen takk for flott bukett og utrolig fint kort jenter.
Ble helt satt ut når jeg åpnet papiret på blomsten og leste kortet.
Hadde akkurat kommet opp fra MR også hadde venninnen min tatt med blomsten på sykehuset.
Min andre venninne spurte hvem den var i fra, jeg lette febrilsk etter kort, begynte å lese, tårene trillet og min venninne spurte igjen hvem det var i fra. Hun begynte å gråte av min raeksjon. Fikk hulket ut "jentene fra nettet". Å da gråt vi enda mer.
Jeg har ikke ord jeg jenter, noe så utrolig koselig[:D] Kom hjem fra sykehuset i dag, å her hjemme vat et utrolig fint scrapping kort fra dere. Å igjen ble jeg rørt.

Så igjen TUSEN TAKK herlige oktober jenter.

Arendal turen ble noe helt annet enn først forvenet. Har virkelig fått testet ut gulvet til NIKKI, sofaen var alt for myk[;)]
Jeg har vel alderi følt mer mer elendig, bare det å ikke kunne helpe til. Lå bare på gulvet å hadde det j..... vondt. Trodde det skulle bli litt bedre. Men den gang ei....

Lørdag morgen fikk jeg gått ned trappen å la meg på gulvet i stuen igjen. Spurte Nikki om hun kunne hente OS for meg.
Etter å ha lagt på gulvet i drøye 3 timer kom ambulansen. Å jeg ble da innlagt på Arendal sykehus.
Opplevde det smerte helvete. Så levde på en herlig coctail som bestod av 2 paralgin forte, voltaren og Ketorax. Da klarte jeg å komme meg opp av sengen med hjlep. Gikk med pekestol og med hjelp av sykepleier. Hun måtte dra ned buksene mine når jeg skulle tisse, tørke meg nedentil forså å kle på meg igjen. Det første døgnet hjalp de meg med vask nedentil. Bekken fikk jeg to ganger, å tror dere ikke at begge disse gangene var den mannlige sykepleiere som gjorde det[&:] Jadda jadda....
OS var sammen med meg hele tiden.
Mandag ble jeg fraktet i ambulanse til Moss sykehus, der har jeg vært innlagt i en uke. Kom hjem i dag.

Har fått svar på MR, å jeg har to prolapser. Mellom L4 og L5 er det en stor prolaps som presser på nevene ned til høyre bein.
Også er det et lite prolaps mellom L5 og S1.
Dette kommer til å ta tid, å jeg kommer til å ha smerter en stund fremover. Må trene og tøye og bøye. Går til naprapat.

Kom hjem fra sykehuset i ettermiddag, fikk litt sjokk.
Savner faktisk sykehuset[8|]
Der kunne jeg slappe av, fikk mat servert på rommet 4 ganger i døgnet, det samme med smertestillende.
Så kommer jeg hjem;
Måtte innom butikken på vei hjem fra sykehuset for å handle middag, innom barnehagen for å hente LV, hjem å lage middag, amme, rydde også kvelds stell på to barn.
Mamma var sjåfør og hjemme sammen med meg, men hun er litt sånn[8|], blir mer sliten av alt maset hennes.

Dette ble langt, men ville fortelle litt....

Klemme på deg..

Håper vi sees snart..

Uff, får helt vondt av deg!!![&:] 

Men tenker masse på deg,og syns det er leit du skal ha det så vondt[:(] 

Stoooor klem

Gode snille deg og du har jo bare hvert maks uheldig da snuppa[&o]
Ja det ble litt av tur til Nikki, men det var godt du ble "redda"
Har tenkt mye på deg og misunner deg ikke ryggen, håper virkelig det blir bedring.
Jeg synes det også var godt å være på sykehuset, men av helt andre grunner. Deilig å slappe av, få servert mat 4 ganger om dagen osv.
Håper du får masse hjelp der hjemme.

Koslig at du likte blomsten, det var jo det minste vi kunne få til for deg[:)]
Kunne ønske den bare gjorde deg helt frisk[:)]

Håper vi snart sees igjen, stor klem og fortsatt god bedring[:D]

Så godt å høre fra deg igjen!! Har tenkt mye på deg. Håper det snart blir bedring, du fortjener det
Stor klem

Kommer snart og besøker deg vennen :)
*bli bra igjen, du må bli bra igjen, du må du må bli bra igjen, nå må du bli braaaa iiiigjeeeen*
Som Jahn Teigen ville sagt [:D]

Klemme på du
Ja, nå må gamlingene treffes snart[;)]
ORIGINAL: *Minibønna*

Klemme på deg..

Håper vi sees snart..

Klemme på du
ORIGINAL: nurkis og Sander

Uff, får helt vondt av deg!!![&:] 

Men tenker masse på deg,og syns det er leit du skal ha det så vondt[:(] 

Stoooor klem

Jeg tar lett de rååååsa krykkene[:D]
ORIGINAL: Kanutten80

Klemme på du

Klemme på deg..

Håper vi sees snart..

Ja, har virkelig vært maks uheldig. Jeg og Bønna har virkelig fått kjørt oss de siste månedene. Både på den ene og den andre måten.
Vi får treffes snart. Det er bare å stikke opp om meg, posen venter på Stian. Du har vel ikke bil på dagtid. Er hjemme på kvelden også da[:D]
ORIGINAL: *Prinsessa

Gode snille deg og du har jo bare hvert maks uheldig da snuppa[&o]
Ja det ble litt av tur til Nikki, men det var godt du ble "redda"
Har tenkt mye på deg og misunner deg ikke ryggen, håper virkelig det blir bedring.
Jeg synes det også var godt å være på sykehuset, men av helt andre grunner. Deilig å slappe av, få servert mat 4 ganger om dagen osv.
Håper du får masse hjelp der hjemme.

Koslig at du likte blomsten, det var jo det minste vi kunne få til for deg[:)]
Kunne ønske den bare gjorde deg helt frisk[:)]

Håper vi snart sees igjen, stor klem og fortsatt god bedring[:D]

Hadde så dårlig samvittighet når du hadde måttet snu på veien til NIkki.
Uff, tenker fortsatt på det, å nevner fortsatt det til Bønna.
Du som hadde pakket bilen med unger og alt[&o]

Herlige heart[:)]
ORIGINAL: heart86

Hei Kanutten[:D]

så godt med livstegn fra deg!!
har tenkt så mye på deg!

trist å høre hvor vondt du har hatt det[&o]
håper så inderlig at du blir bedre snart!

mange klemmer, pass godt på deg selv

Klem
ORIGINAL: toffen

Så godt å høre fra deg igjen!! Har tenkt mye på deg. Håper det snart blir bedring, du fortjener det
Stor klem

ORIGINAL: ragnarekkverk

*klem*[:)]

Klem tilbake

Uff, stakkars deg. Men du må da få hjelp hjemme. Kan jo ikke fortsette som du har gjort i dag. Da blir du jo ikke bedre.

Stor klem!

Takk for det[:D]
Krysser fingrene for at jeg blir fort frisk. Ikke noe moro med to små barn og vond rygg.

Skjønte at det måtte være deg[:D]

Klem tilbake
ORIGINAL: frøken Andersen*

Hei! :)
Så bra du likte blomsten [:)] (Vet ikke om du har fått det med deg, men jeg VAR verdensfinestegull)
Utrolig leit at du fikk en sånn episode på turen med jentene på barseltreffet..
Håper du kommer deg fort, og slipper å gjennomgå dette en gang til - for din egen del, og familien din.
Ønsker deg alt godt og krysser fingrene for at det bare går fremover for deg nå!

Klem :)

Ja, jeg må bli bra igjen, jeg må bli bra igjen, jeg må bli braaaaaaa iiiigjeeeeen.

Bare å komme, jeg er klar for besøk[:D]
ORIGINAL: Smulan*

Kommer snart og besøker deg vennen :)
*bli bra igjen, du må bli bra igjen, du må du må bli bra igjen, nå må du bli braaaa iiiigjeeeen*
Som Jahn Teigen ville sagt [:D]

ORIGINAL: heart86

Hei Kanutten[:D]

så godt med livstegn fra deg!!
har tenkt så mye på deg!

trist å høre hvor vondt du har hatt det[&o]
håper så inderlig at du blir bedre snart!

mange klemmer, pass godt på deg selv

Signerer denne jeg [:)]

Håper vi får muligheten til å treffe deg og OS "ordentlig" en annen gang [:)]

Så koselig å bli tenkt på[:D] Nå håper jeg at jeg blir fort frisk.
Ja, dette er vondt. Tar masse smertestillende hver dag, så det holder meg oppgående.

Klem tilbake
ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

HAr tenkt masse på deg og håper virkelig at ryggen din bedrer seg fort! Det høres helt forferdelig ut å ha det sånn, og ekstra ille når du har to små barn! [&o]
Min far har hatt prolaps flere ganger, og jeg har sett hvor dårlig han har vært da...bare ligget rett ut på stuegulvet og tatt sterke smertestillende! [&o]

Masse god bedringsklemmer herfra!!

så fint at det fallt i smak kjære Kanutten[:)]
Har tenkt på deg hver dag og lurt på hvordan det går med deg.
Og når prolapset presser på en nerve så må du ikke ta til takke med at de vil vente og se, det kan føre til permanent nerveskade og det er ikke noe godt!!
Det finnes også ultralydbehandling som er helt smertefri og som skal tørke ut mesteparten av prolapset, skal være noe av det mest effektive. Så er det selvsagt lurt og bruke ibux/voltaren for og få ned innflamasjon.

Om det skulle være noe må du bare si fra[:)]

Masse masse god bedring til deg[:)]

Uff, de er stygge, passer deg da.

Jeg tar lett de rååååsa krykkene[:D]
ORIGINAL: Kanutten80

Klemme på du

Klemme på deg..

Håper vi sees snart..

Back