turteldues dagbok

back to basic

Forumet er livet
VIP
er så lenge siden jeg hadde dagbok her at nå oppretter jeg ny. 

er mamma til verdens beste tøffeste gutt.. 
er gift med barenfaren og vi tenker på å prøve på nr 2. 
planen var at vi skulle prøve igjen etter nyttår, men pga at jeg står uten jobb så blir disse planene utsatt litt.

har poly cyste ovariesyndrom, og med dette følger også overvekten... kostendring har vært forsøkt å starte opp med, men misslykket titalt da jeg har bare blitt dårlig av det. 
spiser generelt sunn mat, og mat fra grunnen så er ikke så mye å endre der egentlig. 

men min dagbok starter her... :-D

Joyleaf. skrev:
Hyggelig å "se" deg igjen turteldue! :)

Masse lykke til med prøving på nr.2!!

Huff, "dumt" å se deg fremdeles her,.. Skulle ønske du og satt med et gull I armene... ;-) Men her har vi startet med metformin, og jeg trenger kun å be om ny hennvisning til gyn når vi starter på nytt aktiv prøve periode, for å få pergotime... Er godt å vite at vi har en spesialist som ønsker å hjelpe, og ikke avfeier pga lav alder;-)

Vi Prater om det heletiden, og har innen prevansjon Eller planer om å bruke det... Så sånn sett så er vi prøvere... Men er ikke Lett å finne kjæreste tid sammen, når guttungen ikke sov hele natten, og når Han først sovnet for natten så sovne søren meg min Mann på sofaen også vi Begge er like Sliten...

Det skjønner jeg godt! Hva er det man kan gjøre for å få ham til å sovne da? Greit med fremtidige tips ;)

Som regel er det bare forsøke å roe guttungen Ned nok til at Han finner Roen igjen.. Om det ikke hjelper så Blir det bleie skift, sjekket gjerne temperatur, og lytter på pusten, Samt forsøker å finne årsak.. Ofte ligger det I at Han er på vei til å få astmaanfall og då er det medisiner, og "fullpakke" med litt vann for å unngå tørske og sopp I munnen..

huff denne tiden fra jeg har skrevet sist har flydd forbi. 
M er blitt så aktiv at han flyr høyt og lavt HELE tiden. 

Mor er kjempe sliten etter en lang bedritten uke. kjøretime, to begravelser, jobbintervju og bursdagsbesøk tar tydligvis kreftene. 
så blir det middagsbesøk om en to timers tid. 
spise kallekå og feire med mannen sin familie om noen ganske gode nyheter for hans fetter. (gidder ikke å gå i detalj) 

Back
Topp