Jeg begynner å merke gravid-symptomene mer og mer.. Og begynner å bekymre meg litt for jobbsituasjonen min fremover. Jeg har skift som tidligst begynner kl 05.00 om morgenen, det vil si jeg må stå opp kl 03.30. Nå de 2 siste nettene har jeg vært så innmari kvalm på natta, og sover fryktelig dårlig. Og siden jeg da må opp kl 0330, og i tillegg er veldig sliten og trøtt pga graviditeten så ser jeg på det som uutholdelig i lengden. Hvertfall om denne kvalmen på natterstid skal fortsette... I tillegg er det veldig mye støy på arbeidsplassen min som gjør att jeg blir ekstra sliten akkurat nå..
Men jeg synes det er fortidlig å fortelle de på jobben dette, og jeg er i utgangspunktet ei med veldig lite fravær på jobben så å ta egenmeldinger i rykk og napp er lite aktuellt det også......
Kveldsvaktene går bedre, ifra 14-23 [:D]
Noen andre med skift-arbeid og hvordan arbeidstider? Hvordan går det for dere? Noen tips om hva jeg kan gjøre? [:D]
Men jeg synes det er fortidlig å fortelle de på jobben dette, og jeg er i utgangspunktet ei med veldig lite fravær på jobben så å ta egenmeldinger i rykk og napp er lite aktuellt det også......
Kveldsvaktene går bedre, ifra 14-23 [:D]
Noen andre med skift-arbeid og hvordan arbeidstider? Hvordan går det for dere? Noen tips om hva jeg kan gjøre? [:D]
[:D][:D].