Turnus jobbing!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Flere som jobber turnus? Jeg jobber noe dag og kveld, men mest på natt. Og jeg kjenner at jeg er litt mer trøtt enn vanlig for tiden [emoji12] så er litt spent på hvordan nattevaktene blir videre i 1 trimester! Men et helt annet tempo på natt. Kan være mye å gjøre osv, men langt i fra så tungt osv. Så foretrekker natt [emoji4]
 
Den ser jeg! Jeg blir ofte trøtt i 19 tiden. Merket det greit i helgen da jeg jobbet kveld og natta i natt var litt tøffere enn vanlig [emoji12]

Sykepleier eller noe annet? :)
 
Jeg jobber tredelt turnus! Akkurat nå har jeg natt 2 av 4 [emoji51] Jobbet også nattevakter i sist svangerskap til jeg gikk ut i permisjon. Har det som oftest veldig rolig på natt, så deilig med litt annet tempo enn dag/kveld, jeg sover også ok på dagen etter natt heldigvis[emoji4]
 
Jobber todelt på St.Olavs hospital som sekretær. Skal nok slite med seinvakt utover ja[emoji85][emoji42] Og så har jeg arbeidshelg helgen før jeg skal på tidlig UL, og det er helt greit! Da går dagene i alle fall :)
 
Ja jeg har jobba i natt og værste vakta hittil! Fy søren så trøtt midt på natta! Måtte ty til å brette kluter for å ikke sovne [emoji23]
 
  • Liker
Reactions: TPL
Åh, det misunner jeg deg ikke. Jeg har slitt med å holde meg våken etter 21 hver dag i det siste :p
 
Åh, det misunner jeg deg ikke. Jeg har slitt med å holde meg våken etter 21 hver dag i det siste :p
Ikke sant! Og jeg sliter med å få sove på dagen. Noe jeg ikke pleier. Så ble 4 timer med søvn av og på i dag [emoji12] skal på vakt i natt igjen, så fri til mandagen. Ser så frem til i morgen tidlig [emoji16]
 
Ikke sant! Og jeg sliter med å få sove på dagen. Noe jeg ikke pleier. Så ble 4 timer med søvn av og på i dag [emoji12] skal på vakt i natt igjen, så fri til mandagen. Ser så frem til i morgen tidlig [emoji16]

Det skjønner jeg! Jeg har fri til tirsdag, så jeg skal sove maaaaasse hver dag! Muligens litt vel optimistisk når jeg våkner mellom seks og sju hver dag :p
 
Det skjønner jeg! Jeg har fri til tirsdag, så jeg skal sove maaaaasse hver dag! Muligens litt vel optimistisk når jeg våkner mellom seks og sju hver dag :p
Bare å nyte det [emoji4] blir ikke masse søvn her med 2 av 4 barn hjemme i påsken [emoji23] men i hvertfall mer enn når jeg jobber [emoji4]
 
Bare å nyte det [emoji4] blir ikke masse søvn her med 2 av 4 barn hjemme i påsken [emoji23] men i hvertfall mer enn når jeg jobber [emoji4]

4 barn ja! Det høres travelt ut. Vi har bare hverandre, så her er påsken ordentlig rolig :p
 
4 barn ja! Det høres travelt ut. Vi har bare hverandre, så her er påsken ordentlig rolig :p
Ja her er det litt mine og dine og våre [emoji23] har ei på snart 15 mnd sammen, så har jeg ei på 6 år fra før og han to på snart 7 og 10år fra før [emoji12] så hverdagen er rimelig hektisk [emoji23] men stor trives med det [emoji16]
 
Ja her er det litt mine og dine og våre [emoji23] har ei på snart 15 mnd sammen, så har jeg ei på 6 år fra før og han to på snart 7 og 10år fra før [emoji12] så hverdagen er rimelig hektisk [emoji23] men stor trives med det [emoji16]

Det høres herlig ut, spør du meg. Jeg har fem søsken mellom 3 og 15, men er selv voksen. Så jeg elsker å dra hjem for å være rundt alle barna :) Men det er nok noe annet når det er ens egne :p
 
Eg jobber turnus med døgnvakter, og sist vakt var eg heilt på felgen på døgn nummer 2.
Så eg har valgt å ta ut eigenmelding no, for så å ta kontakt med lege og videre sykemelding.
er for store risikoar å ta med å jobbe, så vil heller verne meg sjølv og den lille litt ekstra <3
 
Eg jobber turnus med døgnvakter, og sist vakt var eg heilt på felgen på døgn nummer 2.
Så eg har valgt å ta ut eigenmelding no, for så å ta kontakt med lege og videre sykemelding.
er for store risikoar å ta med å jobbe, så vil heller verne meg sjølv og den lille litt ekstra <3
Har du vurdert svangerskapspenger? Jeg gikk på det sist i den jobben jeg hadde da. De kunne ikke tilrettelegge for meg. Så da gikk jeg hjemme med samme lønn uten at man bruker opp sykemelding [emoji4]
 
Har du vurdert svangerskapspenger? Jeg gikk på det sist i den jobben jeg hadde da. De kunne ikke tilrettelegge for meg. Så da gikk jeg hjemme med samme lønn uten at man bruker opp sykemelding [emoji4]
takk for tips :) Skjønner eg har mykje å sette meg inn i :)
Må høre litt med dei andre som har gått ut i svangerskapperm ka dei sei :)
 
takk for tips :) Skjønner eg har mykje å sette meg inn i :)
Må høre litt med dei andre som har gått ut i svangerskapperm ka dei sei :)
Svangerskapspenger får du helt til du går ut i perm [emoji4] det er for de som er i jobb hvor det er risiko for egen helse eller barnets. Hvor jobben ikke kan tilrettelegge [emoji4]
 
Svangerskapspenger får du helt til du går ut i perm [emoji4] det er for de som er i jobb hvor det er risiko for egen helse eller barnets. Hvor jobben ikke kan tilrettelegge [emoji4]
Vil absolutt tru eg er innafor der :)
 
Back
Topp