Turning for de små! :)

HopeAndLove

Gift med forumet
jentene i juni13
Jenta mi på litt over 2 år skal snart begynne på turning! :) hu er så glad i å bruke kroppen sin, balansere etc så håper det er noe hu kan få glede av! Det er jo foreldre/barn gruppe, og min 1 forelder må være med hvert barn.
Hva er deres erfaring med turn i såpass ung alder? Og noe spesielt klær/utstyr dere har hatt god nytte av?
Tenker vi møter opp på første timen i tights, t-skjorte og antisklisokker ;)

Nå har ikkje lille-jenta mi kommet enda, men min mor hadde med seg meg på turn som liten. Noe jeg er evig takknemlig for i dag :) Smidighet, balanse og koordinasjons trening er veldig viktig.
Nå er jeg 25 år og utbyttet jeg har fått fra turningen fra ung alder har gitt meg mye.

Ang utstyr så kommer du lang med en tettsittende bukse og t-skjorte. Skli sokker tror jeg de fleste har sluttet å bruke da d foretrekkes at de er barbeinte :)

Skulle ønske det var sånn her også enda. Det har gått opp til 3 år i min kommune. Var 2 år i fjor.

Hadde ikke fått med meg at det hadde kommet svar :p men takk! :) har fått mange kommentarer som "pass på at hu ikke blir for sliten da!", " det er slitsomt nok å bare være I bhg!", "det var vel litt tidlig? Trenger ikke noe aktiviteter enda!". Men jeg hadde jo aldri meldt henne på hvis jeg ikke trodde hu hadde utbytte av det :)

Jenta mi på 3 elsker å være på turn. Men enkelte dager kan jo være litt tyngre enn andre, det kommer vel an på dagsformen ;) Men hun snakker mye om turningen og vil at vi skal turne hjemme også! Kan jo være at hun er spesielt interessert siden jeg også turner. :) hun begynte da hun var 2 og trives veldig godt - i begynnelsen måtte mamma hele tiden gjøre ting for henne, være helst to steg unna osv.. Nå er hun mye tryggere og løper avgårde og hopper og styrer og skal klare alt selv;)

Min er bare 1 år, men tenkte å melde han på turn om et år :-) Tror en 2 åring fint kan ha utbytte av turn!

Back
Topp