her turner og åler vi i alle mulige slags retninger håpløst på stellebordet
syns det er bedre å bare ta henne på fanget å kle på henne jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her turner og åler vi i alle mulige slags retninger håpløst på stellebordet
Tenker henge den på badet, se om den fatter hans interesse. Med sugekopp blir det ingen merker på flisene og videre vil den være lett og fjerne om han ikke liker den
Kan ikke si jeg har sett det selv, og har jo vært i en del barnebutikker etterhvert Det går jo an å gjøre som du sier ja, hvilken butikk på lagunen da? Kan be gubben sykle innom etter jobbenVet ikke om det finnes, men du kan kjøpe sugekopper som du kan henge diverse leker/bamser/ting i Det gjorde pappa sin kjæreste til lilsis
Sugekopper m knagg på finnes på lagunen
Vet de selger leker med sugekopp, som en ment for å sette på bord/lekebrett, men kan jo kanskje funke på veggen også?
Du kan jo se litt her: https://www.google.no/search?q=leke med sugekopp&client=firefox-a&hs=MoU&rls=org.mozilla:nb-NOfficial&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=69xxU7KQCeSFyQOczYGoBQ&ved=0CC0QsAQ&biw=1277&bih=599
Er bare sånne vanlige fra den duckbutikken på lagunen. Der de selger såper og div til baderommetKan ikke si jeg har sett det selv, og har jo vært i en del barnebutikker etterhvert Det går jo an å gjøre som du sier ja, hvilken butikk på lagunen da? Kan be gubben sykle innom etter jobben
Er bare sånne vanlige fra den duckbutikken på lagunen. Der de selger såper og div til baderommet