Turnemester på stellebordet;)

her turner og åler vi i alle mulige slags retninger håpløst på stellebordet;)
syns det er bedre å bare ta henne på fanget å kle på henne jeg;)

Noen som vet hvor man får tak i en uro med sugekopp??

Tenker henge den på badet, se om den fatter hans interesse. Med sugekopp blir det ingen merker på flisene og videre vil den være lett og fjerne om han ikke liker den;)

Tenker henge den på badet, se om den fatter hans interesse. Med sugekopp blir det ingen merker på flisene og videre vil den være lett og fjerne om han ikke liker den;)

Vet ikke om det finnes, men du kan kjøpe sugekopper som du kan henge diverse leker/bamser/ting i :-) Det gjorde pappa sin kjæreste til lilsis:P
Sugekopper m knagg på finnes på lagunen :-)

Vet ikke om det finnes, men du kan kjøpe sugekopper som du kan henge diverse leker/bamser/ting i :) Det gjorde pappa sin kjæreste til lilsis:p
Sugekopper m knagg på finnes på lagunen :)
Kan ikke si jeg har sett det selv, og har jo vært i en del barnebutikker etterhvert:P Det går jo an å gjøre som du sier ja, hvilken butikk på lagunen da? Kan be gubben sykle innom etter jobben;)

Kan ikke si jeg har sett det selv, og har jo vært i en del barnebutikker etterhvert:P Det går jo an å gjøre som du sier ja, hvilken butikk på lagunen da? Kan be gubben sykle innom etter jobben;)
Er bare sånne vanlige fra den duckbutikken på lagunen. Der de selger såper og div til baderommet :-)

Den bellino leken funket dårlig, den satt ikke godt nok fast:P Han rev den bare ned og kasta den i gulvet:P haha

Back
Topp