Turnemester på stellebordet;)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Veslegutt syns det er veldig gøy å snu seg rundt, åle og ligge på alle mulige rare måter på stellebordet;) Dette fører til at skifting av bleie og klær ikke alltid er like lett, haha. Det tar iallefall veldig lang tid.

Han koser seg jo, og er ikke urolig. Så det er nå bra. Kjenner likevel litt på at hver eneste bleieskift blir en liten "kamp".

Ville det hjulpet med en uro eller leke hengende over der, eller funker det typ i noen dager..så er det ikke gøy mer?:P

Pjokken her får en av badelekene sine å tygge på mens jeg tar på bleie. Det gir meg noen sekunder på å fikse bleia. Utrolig hva man får til...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg gir jeg også lille en badeleke å tygge på. Noen ganger rekker jeg å ta på bleia mens han ser på den, men som regel må jeg stå å være en syngende klovn mens jeg forter meg å feste bleia ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Pjokken her får en av badelekene sine å tygge på mens jeg tar på bleie. Det gir meg noen sekunder på å fikse bleia. Utrolig hva man får til...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ok. Vi har prøvd med leke, og den griper han. Styrer på med den,men samtidig som han ruller seg alle veier:P Så den hjelper ikke sånn sett...

Jeg har pleid å gi ungene leker og ting på badet som dem kan se på.. har også hengt opp noen bilder av dyr på veggen som jeg bytter etter en tid (når dem er lei bildene).. bildene er mest for mellomste da, for hun er ofte helt grusom å skifte på :P haha..

Vedlegg

• 1399623103599.jpg
    1399623103599.jpg
    57,5 KB · Visninger: 35
Jeg gir jeg også lille en badeleke å tygge på. Noen ganger rekker jeg å ta på bleia mens han ser på den, men som regel må jeg stå å være en syngende klovn mens jeg forter meg å feste bleia ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok. Vi gir også en leke som sagt, men han vil sjelden ligge på ryggen med den leken:P
Det hadde vært artig og hatt kamera på det badet under bleieskiftene:D

Haha bilde ble litt feil vei..menmen :P

Jeg har pleid å gi ungene leker og ting på badet som dem kan se på.. har også hengt opp noen bilder av dyr på veggen som jeg bytter etter en tid (når dem er lei bildene).. bildene er mest for mellomste da, for hun er ofte helt grusom å skifte på :p haha..

Ok, se der ja. Vi har noen små klistremerker på veggen slik som dere har dyrene der. Kanskje det er på tide å bytte de ut da?!...Hmm..

Her sparker hun som en gal :p

Her og.. snur seg og står i til tider. Har hengt noe i take nå med leke på og det hjelper :D Hun lå til tider ganske stille også, men hengte opp en leke uansett og hun synes den er så morsom og tulle med ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her og.. snur seg og står i til tider. Har hengt noe i take nå med leke på og det hjelper :D Hun lå til tider ganske stille også, men hengte opp en leke uansett og hun synes den er så morsom og tulle med ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kanskje prøve det her også, evt. prøve bytte ut klistremerkene på veggen:P

Har blitt en mester på å ta på bleie mens han ligger på magen ;) :P
Bæsjebleie funker ikke da, da må han fint ligge på ryggen - men det er lettere sagt enn gjort :P Prøvd med leke og alt mulig, men vil han snu seg så VIL har virkelig det :P Tar han ofte på fanget når jeg skal ta på klærne, føler det går raskere da.

Ok, se der ja. Vi har noen små klistremerker på veggen slik som dere har dyrene der. Kanskje det er på tide å bytte de ut da?!...Hmm..

Det kan vekke interessen hans :) men etter min erfaring, så har det vært mer gøy å studere ting med hendene og munn, i denne alderen :)

Det kan vekke interessen hans :) men etter min erfaring, så har det vært mer gøy å studere ting med hendene og munn, i denne alderen :)

Han studerer ting med hendene og munnen ellers, men på stellebordet er han ikke så interessert i det gitt:P Har prøvd med alt mulig i dag, hahah...Det som var gøyest var en slitt vaskeduk, haha:D

Han studerer ting med hendene og munnen ellers, men på stellebordet er han ikke så interessert i det gitt:P Har prøvd med alt mulig i dag, hahah...Det som var gøyest var en slitt vaskeduk, haha:D

Haha ja er ikke voldsomme greiene som skal til :) her har kremtuber, tannbørste, tabelettboks og kluter vært poppis hos jentene.. Leoh har nok å gjøre med føttene sine :P

Haha ja er ikke voldsomme greiene som skal til :) her har kremtuber, tannbørste, tabelettboks og kluter vært poppis hos jentene.. Leoh har nok å gjøre med føttene sine :p

Føttene er en hit her også,men tydeligvis ikke på stellebordet:P
Det var ikke akkurat lenge han visste interesse for den vaskeduken da, haha:D

Føttene er en hit her også,men tydeligvis ikke på stellebordet:P
Det var ikke akkurat lenge han visste interesse for den vaskeduken da, haha:D

Haha er nok mer moro å turne da vettu ;):P så lenge det ikke går over til hylskriking! med Liana kan det bli en skikkelig kamp med hylskriking, reising osv.. ikke noe gøy! Men blitt bedre nå heldigvis:)

Back
Topp