turgåing

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
e dåkk flinke å gå turer me babyen??
her har d blitt veldig lite, siden været isje har vært særlig bra. men tenkte eg kansje skulle ta meg en tur nå, ser ut som d ska være opphold litt nå [:)]

Nei overhodet ikke. Men vi har henne med overalt når vi skal handle, gjøre ærender osv, så hun er jo ute av huset!

Prøver å gå en tur hver formiddag, hvis været ikke er helt dritt! Han hadde litt høye bilirubin-verdier, så fikk beskjed om at det var lurt å få han ut i dagslys hver dag! I tillegg til at det er fin trim for meg sånn i begynnelsen-og så får vi gjort noen ærender i samme slengen!

prøva på kver dag....men dei dagane det regna skikkeli, då hende det at eg ikkje går so veldig langt om ellers[:)]

Her har d desverre blitt lite turgåing pga ekstremt dårlig vær og MYE vind!! Må få tak i skikkeli regntøy slik at jeg iaf kan gå ut når d regner og ikke blåser så mye... Får helt hetta når jeg ikke får gått ut og luftet vettet(d lille jeg har)[;)][;)][:D]

Tjah, nå er jo ikke jenta mi så stor, men vi har faktisk vært ute på handle og gåtur 2 dager allerede, og nå ser det ut som det blir tur på oss i dag også, men da tror jeg vi putter henne i bæresjalet for vi skal rundt på en del forskjellige butikker å bare ha noe småtterier.

Plutselig er det blitt myyyye enklere å få mannen min ut av huset! Tror han synes det er litt gøy å trille. Jeg får nemlig ikke lov å trille vogna når vi er ute og går tur, så han er nok rimelig stolt av jenta si [:D][:D] Litt skjønt av han synes jeg [:D]

Synes også det er så kjekt at hver gang jeg spør om han kan bytte på henne, så løper han avgårde med en gang.. Virker som han synes det er koselig å ha 'sin' stund med henne siden han ikke kan amme henne liksom [;)] [:D][:D]

Jeg går tur hver dag! Spiller ingen rolle hvordan været er.. Ut skal vi! :)
Emilia sover så godt i vogna på tur, så jeg har ikke samvittighet til å la vær..

Har vært på tur hver dag siden jeg kom hjem bortsett fra igår da vi var på besøk hos svigers..

Men pga klipping og vonde sting sliter jeg litt da, skal gå laaaaange turer når det er grodd skikkelig[:)]

Back
Topp