Turdag

Shauri

Forumet er livet
VIP
For et fantastisk vær i dag. Vi har kost oss ute på tur i 2,5 timer! Daniel sov til å begynne med. Da han våknet ville han ikke ligge. Så vi prøve litt sitting i vognen og det hjalp på. Men på slutten ville han opp. Så da kom sjalet på ;-)

Vedlegg

• 1364130370273.jpg
    1364130370273.jpg
    77,7 KB · Visninger: 30
Der satt han fint!
Vi var ute med eldste søs mens Lille sov. Nå er vi hos foreldrene mine og det nærmer seg mere dupp. Må ut i sola og av med tv-en som stort sett ender på når ungene er her :-p

Så nydelig han er :D
Vi skal straks avgåde for grilling og familiekos nedi badestranda rett nedi høgget her. Gleder meg! :D Været er helt fantastisk!

Så godt han har det oppi der:-) og nydelig teppe! Vi har vært på biltur og restaurant i dag med svigers og oldemor til Simone. Hun som bruker å være redd alt og alle storkoste seg og sjarmerte alle som gikk forbi bordet. Alle vi var sammen med fikk holde hun uten at hun ble redd til en forandring, så det var kjekt :-)

Se på lille sjarmtrollet:rolleyes: Der satt han skikkelig godt og lunt:) Ser ut som han koser seg stort;) Vi har laget påskepynt idag og svigermor var innom og lekte med jentene ute noen timer:D

Så godt han har det oppi der:) og nydelig teppe! Vi har vært på biltur og restaurant i dag med svigers og oldemor til Simone. Hun som bruker å være redd alt og alle storkoste seg og sjarmerte alle som gikk forbi bordet. Alle vi var sammen med fikk holde hun uten at hun ble redd til en forandring, så det var kjekt :)

Det er så kjipt når de små er redde :( Veldig slitsomt!
Asle har hatt perioder der han har vært helt hysterisk. Nå går det somregel greit sålenge han får litt tid på seg til å bli husvarm. Skal jeg ha barnevakt, må de komme en times tid før jeg skal dra.. o_O:eek::p

Så koselig:-)
Vi var på tur i går, hun sove hele veien dit vi skulle, så satt hun i bæresela hele veien hjem, ble en 4 timers tur:-)

Back
Topp