Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søk på Stormberg - de hadde iallfall tidligere.Heinoen som vet hvor man kan få i mamma turbukse i fysisk butikk?
![]()
Ja så de hadde på nett.men litt langt unna butikk dessverreSøk på Stormberg - de hadde iallfall tidligere.
Jeg vet at det ikke er dette du spør etterHeinoen som vet hvor man kan få i mamma turbukse i fysisk butikk?
![]()
Men en mulighet for å spare penger med det du evt har - jeg har brukt å etterhvert bare ha turbukse åpen også brukt a) et belte for å holde buksa oppe, legger belte under magen eller b) bukse åpen + bukseseler. Og så bare passet på å ha lange, varme gensere og jakker, sånn at kula dekkes.Heinoen som vet hvor man kan få i mamma turbukse i fysisk butikk?
![]()
Evt har de sånn strikk du kan ta på knappen på buksa for at den kan være åpen men festet på hmJeg vet at det ikke er dette du spør etterMen en mulighet for å spare penger med det du evt har - jeg har brukt å etterhvert bare ha turbukse åpen også brukt a) et belte for å holde buksa oppe, legger belte under magen eller b) bukse åpen + bukseseler. Og så bare passet på å ha lange, varme gensere og jakker, sånn at kula dekkes.
Ellers er inntrykket mitt at en god del butikker ikke har noen gravidklær tilgjengelig i fysisk butikk, må liksom bestille på nett og drive å bytte… utrolig styrete!

Er bare det at den jeg har er trang uansettJeg vet at det ikke er dette du spør etterMen en mulighet for å spare penger med det du evt har - jeg har brukt å etterhvert bare ha turbukse åpen også brukt a) et belte for å holde buksa oppe, legger belte under magen eller b) bukse åpen + bukseseler. Og så bare passet på å ha lange, varme gensere og jakker, sånn at kula dekkes.
Ellers er inntrykket mitt at en god del butikker ikke har noen gravidklær tilgjengelig i fysisk butikk, må liksom bestille på nett og drive å bytte… utrolig styrete!
Forrige gang kjøpte jeg bukse + jakke i str XL og XXL på Sports Outlet, ble litt lange men gikk ok. Billig, og solgte unna på Finn etterpå.Er bare det at den jeg har er trang uansettmen så dem hadde på noen stormberg butikker i fysisk butikk så får kanskje se når jeg skal til Oslo neste helg
![]()
Tenkte litt mer turbukse med eget parti for magenForrige gang kjøpte jeg bukse + jakke i str XL og XXL på Sports Outlet, ble litt lange men gikk ok. Billig, og solgte unna på Finn etterpå.
Da er det sikkert mulig å finne noe derEr bare det at den jeg har er trang uansettmen så dem hadde på noen stormberg butikker i fysisk butikk så får kanskje se når jeg skal til Oslo neste helg
![]()
Tror det er på tide å legge seg