TURBOOOOO!!! ;P

Vipsis

Gift med forumet
Hihihi! må virkelig bare le av lillegutt, han har sparket og sparket ustanselig i HELE dag! seriøst, tror ikke det har vært 5 min ro inni der siden jeg sto opp i dag.. og nå kjennes det seriøst ut som om han er iferd med å bryte seg ut gjennom navlen! [8D] 
.. og jeg som hadde handlet inn noe godis og litt brus jeg skulle kose meg med her jeg sitter alene på en lørdagskveld, men tror neimen ikke jeg tør!! ikke godt å si hva som skjer om jeg tilfører turbogutten sukker når han allerede er i denne tilstanden.. *kniiis*

hehe d e så deiligt :D min har og holdt på så og sei i heila dag, men han lige når eg e inne å slappe av då kose han seg i hel me å turne inni magen :) men han reagere isje når eg spise eller drikke noe søtt [8D]

iiih, ja det er heilt fantastisk.. [:D] men begynt å nå tak i nederste ribbeina nå, så bynne å kjenne det godt i ribbeinsfesta at de blir krafti testa! hahaha.. [8D]
her reagerer junior stort sett på det meste, han skal ha et ord med i allt virker det som! mulig han blir lik mamman sin.. [8D]

Haha, ja ser den! Snuppa mi e Ninja i dag, så ho e jo helt PSYCHO inni magen:P
Ser den bare bule alle veia, underholdning på høyt nivå hvertfall^^ hihi!

Back
Topp