ivy76 Glad i forumet 20 Apr 2007 #3 ORIGINAL: Krisp ORIGINAL: turbodamo sitter å venter på tlf fra legen nå, han var litt opptatt idag... Håper jeg kanskje kan få en utltralyd. satser på at alt er bra, men vet jo aldri! Og gratulerer så masse med 12 uker[:)][:)] Alt er nok helt sikkert bra skal du se[:D] Gi oss beskjed hvordan det gikk da. Lykke til
ORIGINAL: Krisp ORIGINAL: turbodamo sitter å venter på tlf fra legen nå, han var litt opptatt idag... Håper jeg kanskje kan få en utltralyd. satser på at alt er bra, men vet jo aldri! Og gratulerer så masse med 12 uker[:)][:)] Alt er nok helt sikkert bra skal du se[:D] Gi oss beskjed hvordan det gikk da. Lykke til
S slettet Forumet er livet 20 Apr 2007 #4 ORIGINAL: _my_ gratulerer med tolv uker!![:D][:D][:D] Sign[:)]