turbodamo!

_my_

Elsker forumet
gratulerer med tolv uker!![:D][:D][:D]
 
jass og secret baby også![:D]
 
ORIGINAL: Krisp

ORIGINAL: turbodamo

sitter å venter på tlf fra legen nå, han var litt opptatt idag... Håper jeg kanskje kan få en utltralyd.

satser på at alt er bra, men vet jo aldri!

 
 
Og gratulerer så masse med 12 uker[:)][:)]

Alt er nok helt sikkert bra skal du se[:D] Gi oss beskjed hvordan det gikk da. Lykke til
 
Back
Topp