Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Denne tråden skal jeg følge litt med på.. Har desverre ingenting å bidra med selv, for jeg har aldri flydd før! Men synes at det snart er på tide.. Selv om jeg kjenner jeg får litt pustevansker bare av å tenke på det![8|]
Kreta [:)] Elsker Hellas!! Godt tilpasset barnefamilier [;)]
helt enig! Kreta er helt topp!
Ellers så var vi i kroatia i fjor høst og det likte jeg veldig godt! Fint for barnefamilier og det var ikke dyrt å reise ditt
Vi skal to uker til Mallorca i sommer:) Har aldri prøvd å reise på sydlige steder med så små før, men i 2008 var vi med de to eldste til Mallorca på en skikkelig tilrettelagt familieplass, og der var det mange med småttiser:)
Vi var i Praha i fjor sommer, og hadde vært der en gang før det, men det hadde nok gått like fint, uansett. Ingen problemer i det hele tatt. [:)] Ellers har vi ikke planlagt så mye enda, så vi får se hva som skjer i år.
Vi skal til Thailand i sommer [:)] Aner ikke hvordan det er der, men har hørt mye fint! Vi skal ikke på byferie der, liksom [8D] Men ut på ei øy med maaasse hvite strender <3