Tur til Sverige på mandag :)

Hadde en kjempe fin tur :) og det gikk veldig bra! Ingen problem i det hele tatt ;) kun disse hovne beina da, men det var tatt med i beregningen :)

Så dessverre ikke på priser på seng. Jeg hadde jo kjøpt alle de store tingene. Så på meg ble det bare småting i grunnen :) men kjøpte f.eks sengehimmel + stativ, stellematte + beskyttelse, håndklær, billige natusan våtservietter, store pk med tørre vaskeservietter, fine rammer og bilder til babyrommet, billige avent flasker (2 for 40 kr), ammeinnlegg, avent brystvortekrem, BRIO leker (mye billigere der enn hjemme), småting som nesesuger og neglesett, babyolje. Ellers har de billige bodyer (39,49,59 kr) og 2 pk strømper (12kr) og "joggebukser" (39 kr)

Så det jeg så av priser så er det billigere der altså, uten tvil :)

Hva hadde de nå av barneting på ullared? Vi reiser også snart ned med bobil :-) så du pris på Fks barnesenger? Noe annet du vil anbefale og kjøpe der til baby?:-)

Har skrevet like under noe av det jeg handlet ;)
Såg dessverre ikke på priser på de store tingene men de hadde både seng + alt utstyr, stellebord + alt utstyr, vugge + alt utstyr, babycall, tripp trapp stoler, bilstoler, vognposer, lammeskinn osv :)

Har skrevet like under noe av det jeg handlet ;)
Såg dessverre ikke på priser på de store tingene men de hadde både seng + alt utstyr, stellebord + alt utstyr, vugge + alt utstyr, babycall, tripp trapp stoler, bilstoler, vognposer, lammeskinn osv :)
Flott :-D gleder meg til og handle :-D

Så bra at du har hatt en bra tur. Vil si at det ser ut som om du har fått shoppa litt også ja ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Back
Topp