Tur til Sverige på mandag :)

Bruker187cat

Forelsket i forumet
33 uker på vei - går bra det? :)
Drar fra Stavanger til Sandefjord - ei natt på camping. Tar båten over til Strømstad og kjører til ullared. 2 netter på nye hotellet i ullared. Så kjøre til Strømstad ei natt der, tar båten tidlig morgenen etter og kjører hjem til Stavanger igjen :)

Har dere trua? ;) hehe..

ja ! :) Jeg skal i uke 34 / 35. :) Å vi bor på sunnmøre så det er ganske langt å kjøre :)
Går nok bra, å visst ikke så har de sykehus overalt :)

ja ! :) Jeg skal i uke 34 / 35. :) Å vi bor på sunnmøre så det er ganske langt å kjøre :)
Går nok bra, å visst ikke så har de sykehus overalt :)

Bra bra :D må jo ned å shoppe litt ;)
Eneste jeg tenker blir vondt er beina mine for det er 2 kjøttkaker (fulle i vann) men det får gå! Heldigvis en kjekk og grei rygg :) hihi.

Skal du også til ullared?

Går nok helt fint :) vurderer en tur til åre i ferien i slutten av juli hvis formen er bra ;) da er jeg 36++ ;P

Så bra :)
Har jo ingen vondter utenom hovne bein så satser på det går veldig bra :)
Får bare ta mange pauser :)

Bra bra :D må jo ned å shoppe litt ;)
Eneste jeg tenker blir vondt er beina mine for det er 2 kjøttkaker (fulle i vann) men det får gå! Heldigvis en kjekk og grei rygg :) hihi.

Skal du også til ullared?

Nei, skal bare inn i strømstad vi :) Kjæreste uke på spa hotell :)

Var på ullared i fjor å skal ikke dit igjen :D hehe..

Husk støttestrømper da!

D går nok bra :) skal til danmark selv når jeg er 32 uker ;) så kos deg masse på tur :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er i sverige nå. Vi kom på torsdag å sov 1 natt på ullared hotellet :-) Var på ullared 7 timer på fredag. Bare pass på å ha med litt mat og drikke. Ta litt pauser selvom du ikke er sliten :-) Kos deg på tur :-) De har masse gøy og billigt der :-)

Jeg er i sverige nå. Vi kom på torsdag å sov 1 natt på ullared hotellet :-) Var på ullared 7 timer på fredag. Bare pass på å ha med litt mat og drikke. Ta litt pauser selvom du ikke er sliten :-) Kos deg på tur :-) De har masse gøy og billigt der :-)

Åh så gøy :) hvordan er det med folk osv der nå, stappfullt? Håper ikke det er sånn kaos så vi ser på tv :p hehe.
Jepp takk for tips ;) det skal jeg..
Ja va inne på siden deres å så på bilder fra den nye babyavdelingen! Komme te å handla sååå mye :p hihi..
Ellers hvordan syns du hotellet var?

Vi skal også, men det blir i fellesferien sånn som i fjord så det er nok kaos da:-/ fikk ikke hotell eller hytte så vi reiser med bobil :-D

Nå er det ikke lenge igjen til du reiser! :)
Du kommer til å finne mye fint der! Åsså må du dele med oss når du kommer hjem hva du fant :)

Ja imorgentidlig :) hjelp!! Hehe. Kjenner jeg grugleder meg :p men det kommer jo til å gå fiiint :)
Også skal jeg jo gjøre det kjekkeste jeg vet, shoppeeee :D

Går nok fint. Her skal vi til danmark når jeg er 32 uker på vei, og jeg skal kjøre. Blir spennende. Hehe.
Med nr 1 var jeg en uke i Dublin i uke 34, gikk veldig fint det og :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Åh så gøy :) hvordan er det med folk osv der nå, s:-)tappfullt? Håper ikke det er sånn kaos så vi ser på tv :p hehe.
Jepp takk for tips ;) det skal jeg..
Ja va inne på siden deres å så på bilder fra den nye babyavdelingen! Komme te å handla sååå mye :p hihi..
Ellers hvordan syns du hotellet var?
Det er heldigvis ikke så mye folk der nå som de viser på tv.. Hotellet er helt greit. Kos deg på tur

God tur i dag! :D

33 uker på vei - går bra det? :)
Drar fra Stavanger til Sandefjord - ei natt på camping. Tar båten over til Strømstad og kjører til ullared. 2 netter på nye hotellet i ullared. Så kjøre til Strømstad ei natt der, tar båten tidlig morgenen etter og kjører hjem til Stavanger igjen :)

Har dere trua? ;) hehe..
Hva hadde de nå av barneting på ullared? Vi reiser også snart ned med bobil :-) så du pris på Fks barnesenger? Noe annet du vil anbefale og kjøpe der til baby?:-)

Back
Topp