Tur til Sverige i uke 38+

Meliz

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Nå har det seg sånn at svigers familien skal på Ullared tur i november en gang , og sannsynligheten er at det blir ganske få uker i mellom termin mest sannsynlig så har jeg rukket å bli 38 uker, jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt å bli med hvis formen er fin ,men nå har jeg blitt litt i tvil om jeg skal være med i tilfelle fødselen stater før termin, men synes det nesten er skumlere å være alene hjemme når sambo er borte , så hva hadde dere gjort ? :p

Fordi sambo skal reise til Sverige?
Jeg hadde ikke reist i uke 38 - men det hadde aldri mannen fått lov til heller...

Pleier å være søsken og kjærester som reiser med , men må innrømme det frister ikke så veldig å reise hvis det blir tett opp mot termin :p hvis han reiser så liker jeg det jo ikke, men kan ikke nekte han heller :-/

Pleier å være søsken og kjærester som reiser med , men må innrømme det frister ikke så veldig å reise hvis det blir tett opp mot termin :p hvis han reiser så liker jeg det jo ikke, men kan ikke nekte han heller :-/

2 uker før termin sier det seg vel selv at han ikke reiser bort? Burde på ingen måte vært nødvendig å nekte det - dette burde han da forstå helt selv?! En fødsel er faktisk viktigere enn som så - DU er viktigere. Enn hvis du må føde alene pga det?

2 uker før termin sier det seg vel selv at han ikke reiser bort? Burde på ingen måte vært nødvendig å nekte det - dette burde han da forstå helt selv?! En fødsel er faktisk viktigere enn som så - DU er viktigere. Enn hvis du må føde alene pga det?
Han har ikke bestemt seg enda , men håper han blir hjemme hvis det blir tett på fødselen , men spør jeg han nå så sier han jo at han skal, så sa jeg at hvis det blir nærme fødsel da, fikk jeg bare tilbake , får se ..

Jeg hadde ikke dratt og hadde forventet at han ble hjemme også. Sist ble det fødsel i uke 38, så man vet jo aldri når det skjer noe ;) :p

Jeg hadde ikke dratt og hadde forventet at han ble hjemme også. Sist ble det fødsel i uke 38, så man vet jo aldri når det skjer noe ;) :p
Er jo akkurat det, har jo sagt til han fødselen kan like gjerne skje 4 uker før termin som rundt termin , så får håpe han ombestemmer seg :)

Jeg fødte 38+3 med førstemann, så jeg hadde ikke turt å reise noe steder. Og hadde gubben reist hadde jeg blitt ganske sur..

Jeg hadde absolutt ikke reist, og jeg synes det er en selvfølge at han blir hjemme. Han har et ansvar overfor deg nå fremover. Han er jo med på leken, så da må han jo tåle steken;-) Men mulig han ikke har kunnskaper nok til å vite at fødsel kan skje før tiden??

Ja synes også han kunne vært hjemme hvis det blir så nært, jeg har jo ikke bil selv så hvis noe skulle skje så kommer jeg meg ingen vei, og mamma er 1 time vekk og litt lengre på vinteren :/ blir langhelg fra torsdag til søndag, og kunnskap har han da , han leser jo i boka hver uke, men han skal være med til jordmor 3 september så skal høre hva jordmor sier da ;)

Jeg hadde ikke reist selv, og håper ikke mannen hadde det heller! :)

Ja synes også han kunne vært hjemme hvis det blir så nært, jeg har jo ikke bil selv så hvis noe skulle skje så kommer jeg meg ingen vei, og mamma er 1 time vekk og litt lengre på vinteren :/ blir langhelg fra torsdag til søndag, og kunnskap har han da , han leser jo i boka hver uke, men han skal være med til jordmor 3 september så skal høre hva jordmor sier da ;)
Sikkert lurt at han får høre fra noen andre at du like gjerne kan føde i uke 38. Ofte hjelper det på disse mannfolka ;)

Sikkert lurt at han får høre fra noen andre at du like gjerne kan føde i uke 38. Ofte hjelper det på disse mannfolka ;)
Jupp var det jeg også tenkte, så får jeg håpe turen blir hvertfall 4 uker før termin ;)

Uff, så trist at han ikke ser de slik som deg. Håper det hjelper med en prat med jordmor. Noen ganger utrolig hva utenforstående kan hjelpe med endring av synspunkt. Synes det høres skummelt ut å ikke ha noen allierte i nærheten.

Back
Topp