Tur til legevakta (TW), oppdatert...

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Da blir det en tur til legevakta på meg, blør fremdeles litt og har ganske sterke smerter. Har null tro på at de finner et friskt og fint hjerteslag der inne :sorry:
Var en pitteliten (mindre enn et knappenålshode) blodklump nå nettopp på toalettpapiret også..
 
Åå.. :( Lykke til!!
 
Etter å ha kjent og lyttet på magen, pratet om hvordan jeg har det, og en telefon opp til gynekologisk for å få en second opinion, så konkluderte begge legene med at det er en spontanabort på gang.. :sorry:
Ble anbefalt å ta en blodprøve hos legen min i morgen for å måle hcg, og ny prøve på mandag for å da få bekreftet at det er en spontanabort..
Første positive test på 20 prøveperioder og det ble ikke denne gangen heller :(
 
Last edited:
Etter å ha kjent og lyttet på magen, pratet om hvordan jeg har det, og en telefon opp til gynekologisk for å få en second opinion, så konkluderte begge legene at det er en spontanabort på gang.. :sorry:
Ble anbefalt å ta en blodprøve hos legen min i morgen for å måle hcg, og ny prøve på mandag for å da få bekreftet at det er en spontanabort..
Første positive test på 20 prøveperioder og den ble ikke denne gangen heller :(

Så trist :(Tenker på deg :Heartred
 
Tok de ikke en ultralyd? De kan vel ikke høre det på magen om det er en sa eller ikke.

Skikkelig leit! Sender deg en god klem :Heartred
 
Skjønner ikke hvorfor de ille tok UL av deg? Dette er bare kjempetrist, kjære du:( Utrolig urettferdig:sad010 Sender deg masse klemmer:Heartpink
 
Tok de ikke en ultralyd? De kan vel ikke høre det på magen om det er en sa eller ikke.

Skikkelig leit! Sender deg en god klem :Heartred
Skjønner ikke hvorfor de ille tok UL av deg? Dette er bare kjempetrist, kjære du:( Utrolig urettferdig:sad010 Sender deg masse klemmer:Heartpink
Han sa de ikke hadde slikt utstyr der.. Var ut ifra symptomene jeg beskrev han og noen på gynekologisk ble enige om at det er en SA.
Men jeg drar og måler hcg hos fastlegen i morgen, selv om hele kroppen sier meg at jeg ikke er gravid lengre. Slik den har gjort de siste dagene :sorry:

:Heartred
 
Så utrolig leit å høre :( God klem til deg!
 
Back
Topp