Tur til Bergen...

Birdie

Glad i forumet
Imorgen skal jeg og ungene til foreldra mine i Bergen...Vi skal kjøre bil, og jeg er fryktelig spent på jentungen over fjellet..! Emil er vandt til det, så han er ikke noe problem - men er litt redd for at lillesøster ikke er like begeitret som ham for å sitte i bilen i åtte timer...[&o]...Gud, å glad jeg skal være når vi kommer fram! Skal kjøre aleine, gubben skal være "grass-enke" (tror det var det han kalte seg) i halvanne uke og skal pusse opp stua. Blir deilig å komme heim igjen til noe nytt[:D] 

Så tøff du er [;)]. Går nok helt sikkert kjempe fint. Det går stort sett mye bedre enn forventet ihvertfall [:)]. God tur og kos deg masse [:)][:)][:)].

PS: så deilig å få pusset opp da [:D]

Du/dere må ha lykke til!! [:)]

Hadde akkurat en tur på 70 mil vi...gikk egentlig veldig greit (hadde en overnatting vi da, fordi vi begynte ikke å kjøre før kl. 20 på kvelden), men lillegutt var LEI de siste 5 mila..men han var ikke eneste for å si det sånn [;)]

Takk for det [:)] Går sikkert bra. Så lenge èn av ungene er rolig, klarer jeg det sikkert fint. Har reist over aleine med Emil flere ganger, men Hanne er ikke like glad i å kjøre bil. Skriver innpå her når jeg er framme imorra - skal bli så godt å komme fram!!!

God tur og lykke til!

Back
Topp