Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er tryggest på sykehus - der hadde jeg blitt uansett, men så har jeg angst også da.. :-/ du er såpass langt på vei at alt burde jo gå bra nå. Satser på de blir enige snart. Kjempe fint med oppdateringer. Fortsett med det ;-)
6 uker til på sykehuset høres kjedelig ut men må man så må man [emoji5]Lykke til! Får håpe de lar deg være på sykehuset de siste ukene nå. Hørtes tryggest ut [emoji173]️
Må få noen til å komme på sykehus med strikketøy og og noen gode bøker ;-)Angst har jeg ikke heldigvis, og tar alt helt med ro [emoji4] jeg vil aller helst hjem, savner gutten min [emoji173] har jo fått sprøyte for å modne lungene raskere så har har veldig gode odds nå, 98% i følge babyverden appen [emoji4]
Må ha noe å gjøre på her jeg ligger/sitter/ kjeder meg [emoji23] og da blir det oppdateringer [emoji6]
6 uker til på sykehuset høres kjedelig ut men må man så må man [emoji5]
Hvis jeg må bli her så kommer mannen min med ting og tang i morgen [emoji1] ikke minst litt klær [emoji6] og strikketøy.Må få noen til å komme på sykehus med strikketøy og og noen gode bøker ;-)
Usikker enda om det blir ks eller ikke. Tenkte å høre litt senere i dag, få litt vite om hvordan det blir gjort og slikt [emoji5]Det var jo gode nyheter da! Nyt godværet[emoji4] Vil det si at det ikke blir KS?
Usikker enda om det blir ks eller ikke. Tenkte å høre litt senere i dag, få litt vite om hvordan det blir gjort og slikt [emoji5]
Å så bra å høre! Håper det gikk greit å bevege seg ute, og at du får reise hjem i morgen. Sikkert greit å kunne være hjemme i stedet for å være på sykehuset. Har du fått noen restriksjoner i så fall? Kan du gjøre hva du vil når du kommer hjem, eller må du ta det helt rolig?
Veldig godt å komme hjem, fikk endelig hentet pakkene på posten å [emoji41] så nå kan stelleveske og stellebord ordnes [emoji2] fikk startet litt nå men så sa ryggen SLUTT OPP! Så må fortsette senere [emoji23]Så bra du fikk reise hjem, og sikkert godt å møte dine hjemme. Håper alt går bra fremover, og at det går greit å følge restriksjonene.