Tur med helikopter...

Det er tryggest på sykehus - der hadde jeg blitt uansett, men så har jeg angst også da.. :-/ du er såpass langt på vei at alt burde jo gå bra nå. Satser på de blir enige snart. Kjempe fint med oppdateringer. Fortsett med det ;-)
 
Lykke til! Får håpe de lar deg være på sykehuset de siste ukene nå. Hørtes tryggest ut [emoji173]️
 
Det er tryggest på sykehus - der hadde jeg blitt uansett, men så har jeg angst også da.. :-/ du er såpass langt på vei at alt burde jo gå bra nå. Satser på de blir enige snart. Kjempe fint med oppdateringer. Fortsett med det ;-)

Angst har jeg ikke heldigvis, og tar alt helt med ro [emoji4] jeg vil aller helst hjem, savner gutten min [emoji173] har jo fått sprøyte for å modne lungene raskere så har har veldig gode odds nå, 98% i følge babyverden appen [emoji4]

Må ha noe å gjøre på her jeg ligger/sitter/ kjeder meg [emoji23] og da blir det oppdateringer [emoji6]
Lykke til! Får håpe de lar deg være på sykehuset de siste ukene nå. Hørtes tryggest ut [emoji173]️
6 uker til på sykehuset høres kjedelig ut men må man så må man [emoji5]
 
Angst har jeg ikke heldigvis, og tar alt helt med ro [emoji4] jeg vil aller helst hjem, savner gutten min [emoji173] har jo fått sprøyte for å modne lungene raskere så har har veldig gode odds nå, 98% i følge babyverden appen [emoji4]

Må ha noe å gjøre på her jeg ligger/sitter/ kjeder meg [emoji23] og da blir det oppdateringer [emoji6]

6 uker til på sykehuset høres kjedelig ut men må man så må man [emoji5]
Må få noen til å komme på sykehus med strikketøy og og noen gode bøker ;-)
 
Godt å høre at du blir passet på, men jeg skjønner veldig godt at du blir rastløs. Prøv å tenke at i den store sammenhengen er det ikke så lang tid (sånn prøvde jeg å tenke da jeg psyket meg opp til fem uker på sykehus). Håper de lander på en løsning du kan være fornøyd med, og at lille holder seg i magen noen uker til. [emoji4]
 
Håper alt står bra til[emoji173]️ klemmer herfra!
 
Oppdatering Mandag

Da har legen vært innom [emoji1] foreløpig skal jeg bli her til i morgen, men skal mobiliseres [emoji1][emoji1] som betyr at jeg kan gå ut [emoji1][emoji122] og i dag er det blå himmel og sol [emoji41]

Så hvis det ikke blir noe mer blødning nå etter i dag så er det stor sjanse for hjemreise i morgen [emoji1]
Fikk også velge selv hvor jeg ville føde og jeg valgte mitt eget sykehus, for det gjør alt så mye enklere. Å bo 10 min fra sykehuset istede for 2 1/2t med ambulanse eller 15min med helikopter til ålesund.

Så eneste jeg må nå er å komme meg over til uke 35 for å føde på Molde sykehus, som er om 6 dager [emoji1]

Nå har jeg nettopp dusjet, og til og med barbert leggene [emoji23]det var krakk her [emoji23]
Så skal jeg kle på meg og gå ut i det fine været [emoji1][emoji274]
 
Så kjekt. Lykke til, får håpe alt går etter planen nå.
 
Det var jo gode nyheter da! Nyt godværet[emoji4] Vil det si at det ikke blir KS?
 
Å så bra å høre! Håper det gikk greit å bevege seg ute, og at du får reise hjem i morgen. Sikkert greit å kunne være hjemme i stedet for å være på sykehuset. Har du fått noen restriksjoner i så fall? Kan du gjøre hva du vil når du kommer hjem, eller må du ta det helt rolig? :)
 
Å så bra å høre! Håper det gikk greit å bevege seg ute, og at du får reise hjem i morgen. Sikkert greit å kunne være hjemme i stedet for å være på sykehuset. Har du fått noen restriksjoner i så fall? Kan du gjøre hva du vil når du kommer hjem, eller må du ta det helt rolig? :)

Det gikk veldig bra i går, ingen problemer. Bare vond rygg nå [emoji26]
Eneste restriksjoner jeg har fått fram til nå er null sex. Men skal spør legen om alt i dag og hva jeg kan ikke kan, siden livet fortsetter jo hjemme [emoji4]
 
OPPDATERING TIRSDAG OG HJEMREISE [emoji1]

Som tittelen sier så er jeg på vei hjem nå [emoji1] woohoo....

Fikk lov til å gjøre litt hjemme og til og med, men ikke tunge løft, sex og skal ta det med ro..
Så det blir noen rolige uker framover[emoji4]

Fremdeles usikker om ks el vaginal, skal ha ultralyd igjen den 5 mars blir vel mer info da.
Så skal Ålesund sykehus snakke med Molde sykehus angående hvor jeg skal føde/ta ks, men de tar mitt ønske i tilrettning å. Men til slutt så er det de som er ekspertene så blir spennende å se [emoji4]

Nå skal jeg bare slappe av med musikk på ørene og glede meg til å møtte gutten min igjen [emoji173] har ikke sett han på over 4 dager [emoji173]
 
Så bra du fikk reise hjem, og sikkert godt å møte dine hjemme. :) Håper alt går bra fremover, og at det går greit å følge restriksjonene.
 
Så bra du fikk reise hjem, og sikkert godt å møte dine hjemme. :) Håper alt går bra fremover, og at det går greit å følge restriksjonene.
Veldig godt å komme hjem, fikk endelig hentet pakkene på posten å [emoji41] så nå kan stelleveske og stellebord ordnes [emoji2] fikk startet litt nå men så sa ryggen SLUTT OPP! Så må fortsette senere [emoji23]
 
Oppdatering dag 1 hjemme

Tru at senga mi vært dritt god i natt [emoji7] la meg og borte var jeg! Sov så godt [emoji1] og første jeg gjorde når jeg sto opp var å sjekke trusa [emoji23] litt paranoid kanskje [emoji16] men ingen ting der [emoji23]
Fikk levert gutten i bhg gjorde jeg og.

I sted fikk jeg tlf fra lokale sykehuset om en ny framskyvt time til ultralyd, så istede for 5 mars ble det 26 februar [emoji4] blir tatt godt vare på nå gikk [emoji4]
 
Back
Topp