Tur med bhg

Her er de ofte på tur, men da gåturer i nærområdet/i skogen etc. Innimellom drar de litt lenger, da går de som regel en vei og tar bybussen tilbake (og jeg regner med at de da bare bruker vanlige belter i bussen).
Dette gjelder for hele barnehagen, men ett- og toåringene blir som regel ikke med på lengre turer.

De har bare vært i nærområdet så langt, tror ikke barnehagen har noen planer for lengre utflukter engang (midlertid barnehage).

Vi setter igjen en two way til vår frøken på 2,5 de monterer den fremover men de skal heldigvis ikke langt og de følger jo loven[emoji85] har virkelig ikke mulighet til å kjøre selv og ønsker hun skal få delta på turer[emoji5]

De har beltestoler til de store. Skal de små på tur har foreldrene med bilstoler som vi monterer i minibussen selv.

Vi setter igjen en two way til vår frøken på 2,5 de monterer den fremover men de skal heldigvis ikke langt og de følger jo loven[emoji85] har virkelig ikke mulighet til å kjøre selv og ønsker hun skal få delta på turer[emoji5]
Hadde muligens kjøpt den om jeg visste det ble noen turer, men siden det kun er det den da vil bli brukt til evnt så dropper jeg det.
Mer kronglete å montere et rent bakovervendt når man ikke vet hva slags buss som dukker opp og, så denne gangen var det enklere å kjøre selv. Og det ikke er sikkert det er samme buss tilbake.
Forståelig at folk ikke kan kjøre selv. Jeg er i permisjon med minstemann, så nå for tiden er det ikke noe problem for meg heldigvis.

Hadde muligens kjøpt den om jeg visste det ble noen turer, men siden det kun er det den da vil bli brukt til evnt så dropper jeg det.
Mer kronglete å montere et rent bakovervendt når man ikke vet hva slags buss som dukker opp og, så denne gangen var det enklere å kjøre selv. Og det ikke er sikkert det er samme buss tilbake.
Forståelig at folk ikke kan kjøre selv. Jeg er i permisjon med minstemann, så nå for tiden er det ikke noe problem for meg heldigvis.

Vi har setet stående til utenlandsreiser og turer med barnehagen, besteforeldrene låner det også om de skal hente i barnehagen så vi bruker det overaskende mye faktisk[emoji5] kosta bare 1300kr så ikke store summen heller

Vi har setet stående til utenlandsreiser og turer med barnehagen, besteforeldrene låner det også om de skal hente i barnehagen så vi bruker det overaskende mye faktisk[emoji5] kosta bare 1300kr så ikke store summen heller
Har 3 bakovervendte nå + babystolen, så det får holde for nå. Blir nok ikke noe nytt sete før minsten begynner i bhg og det er nesten et år til.
Besteforeldre henter sjelden, og de gangene vi trenger å låne bort sete så har vi brukt isofix setet. Har heller aldri vært på flytur etter vi fikk barn, så får se an behovet :D
Men virker som et bra sete til litt altmulig bruk da.

De går på beina.
Buss med egne seter som personalet fester «etter beste evne» som de sier selv, så jeg kjører selv!!

Mye styr kanskje, men er jo greit at de sikres og. Her var bhg på tur med 14 barn, hvor alle hadde hvert sitt sete i maxi taxi. De fikk faktisk stå igjen i bilen og og hadde avtalt henting. Dette var da fremovervendte stoler. Mi frøken har ikke det, så jeg kjørte henne dit de skulle, da det var enklere.
Det var flere som kjørte hos også . Jeg tror det var mer den bakovervendte delen jeg. At de ikke fikk alle til å sitte bakover . Vi hadde britax multitech et gigantisk sete. Husker mange hadde det. Men det kan man bruke begge veier. For de kjørte ikke med inste avdeling på pute altså. Hendte de gjorde det med de største. Men det var igjen Max 50 sone.

Puter hadde ikke jeg godtatt, det godtas heller ikke på min jobb
Vi foreldrene måtte godta det for de eldste barna. Jeg mener at problemet hos oss, var at de fleste satt bakovervendt , og det ble et problem å få alle bakover vendt til hver gang. Det kan jeg forstå .

Vi foreldrene måtte godta det for de eldste barna. Jeg mener at problemet hos oss, var at de fleste satt bakovervendt , og det ble et problem å få alle bakover vendt til hver gang. Det kan jeg forstå .
Ja jeg hadde som sagt ikke godtatt pute uansett

Her ligger barnehagen i sentrum, så de tar t-banen til stort sett alt :) Er på langtur kanskje hver 2. uke :)

Back
Topp