Tur i Bergens område

Desembermamma<3

Endeligerdetmintur<3
Hei! Jeg gikk nettopp tur med min mann, og merket at kondisen hadde forsvunnet totalt.. Så må ut å gå litt oftere kjenner eg.. Så lurte på om det er flere i Bergens området som føler det samme? Kanskje vi kan slå oss sammen? Min mann syns ikke det er noe gøy å gå på tur, så fins grenser for hvor mye jeg kan tvinge han :-P

Jeg synes faktisk det er deilig å la mannen bli hjemme og nyte litt fred og ro:-) samt at han liker litt fred og ro :-P bor selv på Askøy, så hvis spiren min sitter etterhvert er det hyggelig med turselskap :-)

Jeg synes faktisk det er deilig å la mannen bli hjemme og nyte litt fred og ro:-) samt at han liker litt fred og ro :-P bor selv på Askøy, så hvis spiren min sitter etterhvert er det hyggelig med turselskap :-)
Haha, det kommer helt annpå humøret mitt ;-) av og til vil Eg bare gå aleine, av og til vil Eg helst ha selskap for å i det hele tatt komme meg ut ;-)

Det høres veldig koselig ut. Mitt problem er kvalme, klarer ikke å gjøre noe i det hele tatt. Men kanskje om noen uker kan jeg bli med! :-)

Det høres veldig koselig ut. Mitt problem er kvalme, klarer ikke å gjøre noe i det hele tatt. Men kanskje om noen uker kan jeg bli med! :-)
Supert det :-) akkurat nå fungerer eg Ikkje så bra eg heller... Hehe... Men skal prøve å få gått iallefall 1 tur i løpet av uken... Så denne uken blir det søndag, da det er den eneste dagen eg Ikkje har planer :-) så då kan det kanskje gå :-)

Back
Topp