Tuppeware - salatbeholder

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Har ikke de en salatbeholder som holder salaten lengre frisk og god enn feks å oppbevare den i en glassbolle i kjøleskapet?

jo, salat crisper til hel salat
til ferdig salater er avanti bolle med en colander i ett godt alternativ, om den er i salg for tiden
slatslynga er veldig bra, den kan brukes til å slynge og å oppbevare ferdig salalter[:)]

ORIGINAL: lille nuppa

til ferdig salater er avanti bolle med en colander i ett godt alternativ, om den er i salg for tiden
slatslynga er veldig bra, den kan brukes til å slynge og å oppbevare ferdig salalter[:)]

Salatslynge har jeg bestilt. Ikke fått enda.. Men da er den god nok da? Trenger jeg kanskje ikke å kjøpe noe annet?

Salat i glassbolle blir så fort vissent... og vil gjerne ha en beholder hvor salatbladene holder seg litt mere crispy i litt lengre tid enn 1 døgn lissom
[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Salatslynge har jeg bestilt. Ikke fått enda.. Men da er den god nok da? Trenger jeg kanskje ikke å kjøpe noe annet?

Salat i glassbolle blir så fort vissent... og vil gjerne ha en beholder hvor salatbladene holder seg litt mere crispy i litt lengre tid enn 1 døgn lissom
ja du kan bare bruke den ja, følger med tett lokk til den

om det kun er salathode, så ville jeg kjøpt crisper i tillegg[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ja du kan bare bruke den ja, følger med tett lokk til den

om det kun er salathode, så ville jeg kjøpt crisper i tillegg[:)]

Nei.. tenker på å oppbevare ferdig laget salat.. da holder slyngen?

jupp[;)]

bare hyggelig, solgte det jo før, så kan jo fortsatt litt om de tinga[:D]

Om du bruker isberg salat så anebaføer jeg deg å la den ligge i vann og heller ta salaten i slynge rett før servering. Da holder salaten seg i et par tre dager[:D][:D]

Har jobbet på Bistro og vi hadde slalten i vann for at den skulle holde seg frisk hele tiden![:)]

Back
Topp