tupperwareforhandlere i bergen?:)

Ja [:)]

går det an å bestille gjennom deg feks?:) ønsker meg sånne pinne-is-former til å lage pinne-is selv og sette i frysern, hvis du skjønner?[:)]

ja! de er geniale! men ønsker meg andre ting også..så hvis noen kan selge det over nettet her, så er jeg evig takknemlig:) kan gi koder ut fra den nye katalogen på www.tupperware.no[:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

går det an å bestille gjennom deg feks?:) ønsker meg sånne pinne-is-former til å lage pinne-is selv og sette i frysern, hvis du skjønner?[:)]

Det kan du godt. Men da vil det bli litt porto; er litt langt å kjøre til Bergen [;)] Send meg en PM hvis du ikke finner noen som er nærmere [:)]

hehe, jeg er en sniiiik![:)][:)]
masse masse fint der, ja!
jeg skal bare ha sånne til is og så nr. 0616 på side 9 i den katalogen som ligger på nett der!
men hva koster sånne is-former? og hvor mange er det?
kan vel umulig bli så mye porto på sånt eller?[:)]

Du vil ikke ha et party da? Da får du en fin vertinnegave, mulighet til å få demonstrert masse fint samt en god unnskyldning for å få bedt hjem noen på kaffe og skravling [;)] Hvis du går inn på sidene til Tupperware så kan du sende en forespørsel om konsulenter i ditt område.

har bare ikke så tupperwareinteressert omgangskrets, desverre![:)][:)] men takk for tips, skal gå og søke på forhandlere![:)][:)]

Back
Topp