Tupperware!

Jeg elsker Tupperware.
De har utrolig mye bra.

Hva min favoritt er,,,,
Det må være den hakkeren med slik dra-snor

Har noe i tuppeware.
Kaketine, brødboks(blir brukt som påleggsboks i stedet), melboks, sukkerboks og liten melboks.
Helt greie ting, men trenger ikke alt som de selger på tuppeware.

Jeg tenker at det du får kjøpt i butikken helt sikkert er like bra. Jeg kommer ikke til å kjøpe tupperware.

Jeg liker veldig godt hvitløkspressen, den grønne grønnsaksskrelleren, boksåpneren og tutekoppen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bruker riskokeren MYE. Ellers liker jeg godt de forskjellige småboksene, og knivsliperen :)

Var forhandler før. Så har omtrent det meste. Helt avhengi.. Favorittene mine er: løkkutteren (som de fleste kaller den) slikkepottene (begge str) matboksene. Og så bruker eg mye eplebeholderene til å frakte youghurtene til barnehagen. Så knuser ingen youghurter i sekken :D og barne settet e en soleklar favoritt :) jaaaaa. For ikkje å nevne riskokeren. Den e så fantastisk. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

har også mye der jeg er veldig fornøyd med og er ting jeg virkelig skal ha når økonomien tillater det.

har flyttet litt de siste årene og når jeg skulle hente mye som har stått på lager så oppdaget jeg av slikkepotten min er borte! det var krise!
elsker virkelig tupperware og det gjør mannen min også ;) han mente vi kunne kjøpe hele kniv sette frem til han så prisen og skjønte at vi godt kunne vente litt :p

Var forhandler før. Så har omtrent det meste. Helt avhengi.. Favorittene mine er: løkkutteren (som de fleste kaller den) slikkepottene (begge str) matboksene. Og så bruker eg mye eplebeholderene til å frakte youghurtene til barnehagen. Så knuser ingen youghurter i sekken :D og barne settet e en soleklar favoritt :) jaaaaa. For ikkje å nevne riskokeren. Den e så fantastisk. :D

Blir så man får skapene fulle når man er konsulent ja :p
Bare nå på 4 uker har jeg så mye at jeg ikke har plass lenger :p
Riskokeren har jeg faktisk ikke prøvd enda, men jeg har den, så den må nok prøver ut! :)

Den grønnsaksskrellern er super, samt matboksene også! Tror jeg må ha et party snart :D

Ja men husker ikke akkurat hva nå.
Har en del ødelagte ting.
Babuska trio, en del matbokser, lokk til noen saftmugger (de har gått ut), en sånn ovn-sak som er sprekt.... lista er laaaaang.
Ødelagte ting kan du jo levere inn og få tilsvarende produkt tilbake :)

Veldig fornøyd med den grønne grønnsaksskrelleren og en osteklokke. Ellers er bakebollen genial og godt fornøyd med oppbevaringsboksene generelt! Husker jeg kjøpte en slags kanne med lokk som kan varme saus i mikro eller steke bacon i micro. Den er knapt brukt... Sikkert grei, hadde jeg bare sett nytten. Ønsker meg løkhakkeren neste gang;-)

Blir så man får skapene fulle når man er konsulent ja :p
Bare nå på 4 uker har jeg så mye at jeg ikke har plass lenger :p
Riskokeren har jeg faktisk ikke prøvd enda, men jeg har den, så den må nok prøver ut! :)

Ja, den må prøves ut. Slipper vann som koker over på plata. Og risen blir like perfekt hver gang :D

Forrestene disse geniale :D har alt mulig i de MME, baby grøt, mel, sukker,rosiner osv :D heilt knall :) ImageUploadedByBV Forum1411808264.257330.jpg

Back
Topp