Tupperware

Knivene er fantastisk bra, virkelig å anbefale. Også liker jeg godt oppbevaringsboksene som kan stables. Løkkuttern er også i flittig bruk her. Vil ikke anbefale deg slikkepotten den har lett for og knekke, du får jo en ny om du leverer den inn, men er ikke hvert pengene. Også har de så mange lekre salatboller!
det var jo synd slikkepottene du har hatt knekker :(
lurer på hvilken type det er for har aldri hatt problem med min, men typisk nok er jeg midt i et flyttelass og har den dermed ikke her så jeg får tatt bilde

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

det var jo synd slikkepottene du har hatt knekker :(
lurer på hvilken type det er for har aldri hatt problem med min, men typisk nok er jeg midt i et flyttelass og har den dermed ikke her så jeg får tatt bilde

Hva den heter vet jeg ikke, fins det fler enn en? :p
min er av en eldre type, men er ganske lik den som er på hjemmesiden.
De knekkes der den harde plasten slutter, nesten så den harde plasten er for skarp på enden så den "skjærer" gjennom den myke delen. Litt vanskelig og forklare.

Har vært forhandler for tw, så har det meste i skapet som er i katalogen. Pluss litt til :p så kor skal eg begynne. :D først grønnsakskrelleren. Eg liker best den Y forma, men det e smak og behag :) så e boksåpneren fantastisk. Så e de chopperene god. Mest liker eg smooth chopperen :) riskokeren til mikroen klare eg meg ikke uten. Og så har eg en del av desse: Vis vedlegget 56520 ene skapet mitt er bare av slike :p men det kan fort bli litt dyrt :) ja, og selvfølgelig slikkepottene :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Signerer igrunn.
Jeg er veldig glad i kniven som heter tomatkniv.

Eller har jeg skapene fulle med bokser i alle varianter. Ultrapro blir mye brukt. Har også den ene kjelen. Den er ikke noe wow! Helt vanlig kjele. Grisetung!

Jeg er kjempefornøyd med salatslynga. Den er i bruk hver gang vi har salat. Da holder den seg god i kjøleskapet i flere dager etterpå. Elsker slikkepotten. Drikkeflaskene brukes daglig på jobb. Liker også godt de blå bakebollene med gummi rundt kanten.

Er fornøyd med mye av det jeg har. Er dyrt, så må jo fylle på etterhvert, men er ikke mye jeg ikke er fornøyd med.

Signerer igrunn.
Jeg er veldig glad i kniven som heter tomatkniv.

Eller har jeg skapene fulle med bokser i alle varianter. Ultrapro blir mye brukt. Har også den ene kjelen. Den er ikke noe wow! Helt vanlig kjele. Grisetung!

Ja, har fleire av pannene eg også. Og 2 steikepanner, en med teflon og en uten. Og de hadde eg nok klart meg uten ja :p. Har de fleste ultraproene og de er mye brukt her og :) sånn jevnt over har tw mye bra, så det en bruker mye klarer en seg plutselig ikke uten :)

Hva den heter vet jeg ikke, fins det fler enn en? :p
min er av en eldre type, men er ganske lik den som er på hjemmesiden.
De knekkes der den harde plasten slutter, nesten så den harde plasten er for skarp på enden så den "skjærer" gjennom den myke delen. Litt vanskelig og forklare.
det var veldig synd som sagt, bra du fikk ny da selvom det høres ut som om den også ble ødelagt, den jeg fikk for vel 5 år siden nå var av plast og silikon aktig materiale

Bakebolle (stor), meldunken min (går akkurat 1 pose mel og helt tett) og kaketinene/kakeboksene mine <3

Kaketina, slikkepott, en dings til å skille egg med, barnepakken.. har også sett litt på de sjablongene til barn.

Boller med lokk som man kan pakke sammen så de blir flate :)

De har bokser for oppbevaring av grønnsaker i kjøleskapet, den funker helt usannsynlig bra, grønnsakene holder seg friske leeeenge!

Generelt alt fra tupperware er bra! :)

Elsker drikkeflaskene og oppbevaringsboksene :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Fikk du handlet noe da?

Jeg har noen bakeboller med sånn anti-sprutelokk, de er geniale :D Har også noen drikkeflasker og en matboks til lillegutt som jeg er veldig fornøyd med :)

Boksåpner og potetskrelleren er mye brukt :-) har ikke no mer, men burde komme meg på et party ser jeg :-P

Bakebollene mine. De store bollene fra Avanti serien og en gedigen oransje en jeg har. Jeg fnyste godt i nesa da folk bablet om hvor fantastisk tupperware var. Men nå er de bollene 7 år gamle, de blir brukt flere ganger i uka. Til alt fra grønnsaker som kuttes, salater, baking osv, og du ser ikke de er brukt engang. Jeg kjøpte mye en gang i tida, men det meste forsvant ut igjen fordi det var ting jeg ikke brukte. Bakebollene, de elsker jeg dypt og inderlig :P Nå venter jeg på en ladning med nye ting. Mandochef, en boks til våtservietter, en liten bolle med lokk jeg skal ha som lunsjboks, en grønnsaksskreller og et sett med lekre lilla boller til servering. Lært meg å tenke gjennom og ikke kjøpe ting jeg faktisk ikke kommer til å bruke.

løkhakka er genial, også bruker jeg den lange tynne slikepotten mye, også elsker jeg den gode gamle bakebollen, og for ikke å forglemme kaketina :)

Back
Topp