Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det var jo synd slikkepottene du har hatt knekkerKnivene er fantastisk bra, virkelig å anbefale. Også liker jeg godt oppbevaringsboksene som kan stables. Løkkuttern er også i flittig bruk her. Vil ikke anbefale deg slikkepotten den har lett for og knekke, du får jo en ny om du leverer den inn, men er ikke hvert pengene. Også har de så mange lekre salatboller!
det var jo synd slikkepottene du har hatt knekker
lurer på hvilken type det er for har aldri hatt problem med min, men typisk nok er jeg midt i et flyttelass og har den dermed ikke her så jeg får tatt bilde
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Har vært forhandler for tw, så har det meste i skapet som er i katalogen. Pluss litt tilså kor skal eg begynne.
først grønnsakskrelleren. Eg liker best den Y forma, men det e smak og behag
så e boksåpneren fantastisk. Så e de chopperene god. Mest liker eg smooth chopperen
riskokeren til mikroen klare eg meg ikke uten. Og så har eg en del av desse: Vis vedlegget 56520 ene skapet mitt er bare av slike
men det kan fort bli litt dyrt
ja, og selvfølgelig slikkepottene
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer igrunn.
Jeg er veldig glad i kniven som heter tomatkniv.
Eller har jeg skapene fulle med bokser i alle varianter. Ultrapro blir mye brukt. Har også den ene kjelen. Den er ikke noe wow! Helt vanlig kjele. Grisetung!
det var veldig synd som sagt, bra du fikk ny da selvom det høres ut som om den også ble ødelagt, den jeg fikk for vel 5 år siden nå var av plast og silikon aktig materialeHva den heter vet jeg ikke, fins det fler enn en?![]()
min er av en eldre type, men er ganske lik den som er på hjemmesiden.
De knekkes der den harde plasten slutter, nesten så den harde plasten er for skarp på enden så den "skjærer" gjennom den myke delen. Litt vanskelig og forklare.