Tupperware

FruMø

Betatt av forumet
Har du noe fra Tupperware du er ordentlig fornøyd med? Skal i party til onsdag og trenger tips :)

Ja, drikkeflaskene & plastkrusene med lokk (geniale!). Har også en tutekopp som alle elsker, men ikke fått testet den ut enda siden lillegutt er for liten til den enda:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Boksåpner og vinåpneren derfra er geniale i alle fall.
Har en bakebolle som er hvit inni og blå utenpå, og liksom en gummiring i bunnen så den står godt, den liker jeg godt. Og sånn saus-geie med lokk til, den bruker jeg til å dampe poteter eller grønnsaker i microen. Har to, en som ikke er til saus men som jeg kan dampe mat i micro med. De er helt supre.

Har aldri kjøpt noe selv da, men svigermor har solgt tupperware så alt vi har er arvet derfra. :p

Last edited:
Potetskrellern og riskokern for microovnen er fast i bruk her.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

er så mange geniale ting elsker knivene derifra og slikkepotten, boksåpneren er også fin :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Da mesta e kjempebra. Elske slikkepotten, boksåpnaren, vippebollane, påleggsboksane, eleganseserien og matboksane, tutteflasko, drikkekoppen og melk/grøt-pulverdispenseren.
Kunne sikkert ha ramsa opp endå meir :P
Har handla veldig lite sjøl, men har fått ein del av ei venninna + vertinnegaver når eg har hatt party ;)

Har noen utrolig gode kniver jeg fikk i gave :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Boksåpneren er uvurdelig, ellers liker jeg godt boksene til å ha mel og sånt i.Og den omelett-boksen til å lage omelett i microen er kjekk å ha når man har unger som brenner halve huset når de lager mat :P Ah, og så favoritten min, disse hakkeboksene, Extrachef osv, de er helt awesome.

Boksåpneren, hvitløkspressen, grønnsaksskrelleren, "potet-i-micro-kokeren", og plastkoppene med lokk til sugerør (de er tette når sugerøret ikke står i) :)

Har vært forhandler for tw, så har det meste i skapet som er i katalogen. Pluss litt til :p så kor skal eg begynne. :D først grønnsakskrelleren. Eg liker best den Y forma, men det e smak og behag :) så e boksåpneren fantastisk. Så e de chopperene god. Mest liker eg smooth chopperen :) riskokeren til mikroen klare eg meg ikke uten. Og så har eg en del av desse: ImageUploadedByBV Forum1396891573.212304.jpg ene skapet mitt er bare av slike :p men det kan fort bli litt dyrt :) ja, og selvfølgelig slikkepottene :D

Her er tutekoppen i flittig bruk, potetskrelleren, barneskjeene med etui er kjekke å ha med seg bort, boksene til våtservietter er heller ikke dumme, esay deligthen til å lage eggemat i mikroen er kjekk:) den "ildfaste boksen" med lokk har overasket meg, der har jeg laget alt fra saftig kyllingfile til ribbe med sprø svor:)

Prinsesse juli 2013

Potetskrelleren, kokkekniven og ultrapro er jeg fornøyd med. Jeg synes plastikkoppene med lokk smaker plastikk når man drikker av de. Jeg er ikke en mikro-person så alle de produktene utgår her i huset. Men kjøttet blir fantastisk mørt i ultrapro, uten å måtte ha masse smør og stæsj i. ;)

- Disse plast koppene med lokk
- Denne boksen med kutter og snor man drar i.
- Matboksene
- Drikkeflaskene
- Bakeunderlaget
- Måleskjeene (store og små)

Boksåpner, hvitløkspresse, pizzaskjærer, kniver, den lille løkhakkeren iallefall! Husker jo ikke hva alt heter :)

Bruker også den slags "ildfaste forma" eller lasagneforma el hva den kalles godt!! :)

Riskokeren og måleskjeene + boksen som tar en hel melpose (2,5kg) :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Boksåpneren er uunværlig!!!!! Og slikkepottene er i en egen klasse!!!

Ellers er jeg veldig glad i elegance-skålene mine. Ser veldig fine ut, tette lokk og knuser ikke, så perfekt når vi skal ha selskap eller noe. Iso Duo-serien liker jeg også veldig godt, holder maten varm lenge!! Modulettene er perfekte til å ha havregryn, musli o.l. i mens junior var liten var jeg veldig glad i de babyskjeene med etui.

:-)

Potetskrellern og riskokern for microovnen er fast i bruk her.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Riskokeren for micro er veldig mye brukt her også. I tillegg til knivsliperen, kaketinene, vannmugge og drikkeflaskene er mye brukt. :)

Knivene er fantastisk bra, virkelig å anbefale. Også liker jeg godt oppbevaringsboksene som kan stables. Løkkuttern er også i flittig bruk her. Vil ikke anbefale deg slikkepotten den har lett for og knekke, du får jo en ny om du leverer den inn, men er ikke hvert pengene. Også har de så mange lekre salatboller!

Back
Topp