tupperware

Har ikke tid til å handle tupperware jeg. Når jeg finner ut at det er noe jeg trenger eller mangler, så er jeg som regel midt oppi matlaginga[8D] Da er det bare å svippe innom nærmeste butikk[;)]

Signerer alt over, men må også legge til riskokeren, den er fantastisk.

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Drømmeren

Quick shef og mini quick shef.. ellers digger jeg lasagne formene.. ultra pro serien... kjempe gode og lette å vaske[:D]

Di 3 er ett must have for meg ihvertfall[;)]

UltraPro er de ildfaste formene ja, og tre av de er på tilbud nå. Lasagnefatet er takkegave når vertinna selger for mer enn 4500 kr på demoen. [;)]
Mini Quick Chef er erstattet av Herb Chopper i veldig stor grad, mini qc finner man kun i barnemagasinet. Men den selges altså. Bare at Herb Chopper er bedre. [;)]

Mini Quick Chef er ikke i barnemagasinet, der er Herb Chopper....

http://tupperware.ipapercms.dk/Tupperware/Nordics/NO/2010/Magasin/TupperKids/

Jeg liker knivene til TW[:D] Og Allegra settet

Ultrapro'ene som er på tilbud er noe av det beste du kan få kjøpt av Tupperware![:D]
Elsker formene (har alle 4)!!
Ellers bør du sjekke ut easy rice, koker ris i microen, så slipper du at det fester seg i bunnen på gryta og må stå i vann i dagesvis for å få det ut..[8D] Brukte kun boil in bag før jeg fikk denne, og det er jo supperis[:D]
Så er herb chopper og quick chef noen klare bestselgere, ikke rart heller, de er supre![:)]

Slikkepotten
Boksåpneren
Babushka trio - matboksen med to bokser inni seg.

Tingene over er i daglig bruk så å si og samboer liker dem også.

Jeg digger salatspinneren, men dn kan du jo få lignende kopier billigere. Potetskrelleren er knallgod.

Isskjeen!! Dyr, men best!

Du får gjerne en ukes tid på å betale, og får varene innen 1-2 uker.

Back
Topp