Tupperware

Riskokeren - lettvindt og blir god ris
Grønnsaksskrelleren - rett og slett god å bruke
Myk skje med etui - var utrolig kjekk å ha i stelleveska når snuppa var baby.

Du spurte inne, men jeg anbefaler ikke:
Mutikvern - altfor mange deler. Gidder aldri bruke den.
Herb chopper - igjen mye deler. Gidder sjelden å ta den frem bare for å kutte løk o.l.

grønnsaksskrelleren!

hva er det med denne løk kutteren da??

Grønnsaksskrelleren og putteboksen

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: Imogene

Løk-kutteren! Den er helt fantastisk!

Og ostebeholderen.

Har denne løk-kutteren. Den er veldig kjekk, men kniven er SYLSKARP, har kuttet meg et par ganger når jeg har tatt ut kniven for å vaske...Den bor høyt oppi et skap så ikke små fingre finner den når de en sjelden gang roter i skapene...

Den er sylskarp, ja - oppbevares i et skap høyt oppe her også.
Jeg har til nå greid å unngå å kutte meg - bank i bordet!

ORIGINAL: LOMO*4

Du slipper å kutte, men bare vrir på lokket!
Helt genialt, har brukt den masse.

Selv har jeg vel egentlig ikke funnet favorittproduktet enda...
Av det dere nevner har jeg blant annet grønnsaksskrelleren. Og den er god den. Men den jeg kjøpte på ikea er også grei :)
Løkhakkeren har jeg - men jeg tar den ikke ofte i bruk. Jeg bruker kortere tid på ha hakke med kniv (som allerede ligger fremme) enn å hente frem, og gjøre klar hakkeren.

Men nå er jeg altså invitert på tre partyer i de nærmeste ukene - i tillegg til at jeg nettopp har hatt et selv.

ORIGINAL: Imogene

ORIGINAL: LOMO*4

Du slipper å kutte, men bare vrir på lokket!
Helt genialt, har brukt den masse.

På den nyeste slipper man å vri, da er det en snor man drar i istedenfor. Går enda raskere.

ORIGINAL: liviliv

Selv har jeg vel egentlig ikke funnet favorittproduktet enda...
Av det dere nevner har jeg blant annet grønnsaksskrelleren. Og den er god den. Men den jeg kjøpte på ikea er også grei :)
Løkhakkeren har jeg - men jeg tar den ikke ofte i bruk. Jeg bruker kortere tid på ha hakke med kniv (som allerede ligger fremme) enn å hente frem, og gjøre klar hakkeren.

Men nå er jeg altså invitert på tre partyer i de nærmeste ukene - i tillegg til at jeg nettopp har hatt et selv.

Hihihihi [:D]

Du er fanget i "tupper-verden" [:D][:D][:D]

Jeg har sykt masse tupperware i mine skap og skuffer. En del av produktene er i daglig bruk mens andre "aldri" er i bruk [8D]

Det aller beste produkt jeg har er nok en stekegaffel og stekespade

Også er det jo garanti på dette, sånn at når det er utslitt får jeg kanskje nytt [:D][;)][8D]

Løkkutteren - som jeg ser mange andre anbefaler også! Fantastisk hvis du har lett for å gråte når du kutter løk, eller liker løk kuttet i små små biter. :-)

ORIGINAL: *LL*

Jeg liker ikke den løkkutteren, ganske alene om det skjønner jeg[8D]
Går jo nesten like raskt å kutte med kniv, og mindre styr (og risiko tydeligvis!) og vaske opp etterpå.

Støtter deg på den. Eneste gangene jeg bruker den er de ytterst få gangene jeg lager salsa.

ORIGINAL: Enaj

Vi kan lage en FB-gruppe, Auliana! For jeg har også kuttet meg flere ganger på den SKARPE kniven.

Det man MÅ kjøpe dersom man ikke har det er den fantastiske RISKOKEREN som man tar i micro`n, jeg elsker min blå herlige riskoker og vi bruker den minst 2 ganger pr uke.

Er som nevnt over helt enig. Brukte min senest i dag. Den er konge!

tror kansje i framtiden jeg skal prøve meg på løk kutter ...vi foreldre elsker løk og ungene hater det men b lir det små biter så merkes de jo ikke for ungene

Jeg har bare en ting, men den er i gjengjeld i bruk hver eneste dag :o)

Back
Topp