Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Auliana
ORIGINAL: Imogene
Løk-kutteren! Den er helt fantastisk!
Og ostebeholderen.
Har denne løk-kutteren. Den er veldig kjekk, men kniven er SYLSKARP, har kuttet meg et par ganger når jeg har tatt ut kniven for å vaske...Den bor høyt oppi et skap så ikke små fingre finner den når de en sjelden gang roter i skapene...
ORIGINAL: liviliv
Selv har jeg vel egentlig ikke funnet favorittproduktet enda...
Av det dere nevner har jeg blant annet grønnsaksskrelleren. Og den er god den. Men den jeg kjøpte på ikea er også grei :)
Løkhakkeren har jeg - men jeg tar den ikke ofte i bruk. Jeg bruker kortere tid på ha hakke med kniv (som allerede ligger fremme) enn å hente frem, og gjøre klar hakkeren.
Men nå er jeg altså invitert på tre partyer i de nærmeste ukene - i tillegg til at jeg nettopp har hatt et selv.

ORIGINAL: *LL*
Jeg liker ikke den løkkutteren, ganske alene om det skjønner jeg[8D]
Går jo nesten like raskt å kutte med kniv, og mindre styr (og risiko tydeligvis!) og vaske opp etterpå.
ORIGINAL: Enaj
Vi kan lage en FB-gruppe, Auliana! For jeg har også kuttet meg flere ganger på den SKARPE kniven.
Det man MÅ kjøpe dersom man ikke har det er den fantastiske RISKOKEREN som man tar i micro`n, jeg elsker min blå herlige riskoker og vi bruker den minst 2 ganger pr uke.