Tessy_ Gift med forumet 1 Sep 2010 #1 Ny katalog = superuke ----> Masse super tilbud! [:D] Noen som har lyst til å komme? Det blir mandag 13.09 [:)]
Ny katalog = superuke ----> Masse super tilbud! [:D] Noen som har lyst til å komme? Det blir mandag 13.09 [:)]
Lotus4_2 Gift med forumet Juli13-jentene 1 Sep 2010 #2 Hadde lett kommet, men bor litt feil i forhold til deg [:)]
P pandalise Gift med forumet 1 Sep 2010 #5 ORIGINAL: Tessy_ Usj da... [&o] Sende en katalog i posten? :p Ja =)
Tessy_ Gift med forumet 1 Sep 2010 #6 ORIGINAL: pandalise ORIGINAL: Tessy_ Usj da... [&o] Sende en katalog i posten? :p Ja =) Send meg adressa di på pm da[:)]
ORIGINAL: pandalise ORIGINAL: Tessy_ Usj da... [&o] Sende en katalog i posten? :p Ja =) Send meg adressa di på pm da[:)]
metherese Elsker forumet 1 Sep 2010 #9 ORIGINAL: Bella_Blid Hadde lett kommet, men bor litt feil i forhold til deg [:)] Tekte å ha tuppe demo den uken jeg også, altså i uke 37, men kommer tilbake til dag og tid [;)]
ORIGINAL: Bella_Blid Hadde lett kommet, men bor litt feil i forhold til deg [:)] Tekte å ha tuppe demo den uken jeg også, altså i uke 37, men kommer tilbake til dag og tid [;)]