Tupperware konsulent!

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Det har jeg nettopp blitt!
Helt frelst av produktene dems!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Så bra. :)

Ja, de har mange fine produkter. Har ikke mange produkter, men de vi har er bra. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så da vet jeg hvem jeg skal ta kontakt med når jeg får litt penger? ;) Har en handleliste over ting jeg SKAL ha :p
 
Så gøy:D
Flotte produkter!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så da vet jeg hvem jeg skal ta kontakt med når jeg får litt penger? ;) Har en handleliste over ting jeg SKAL ha :p
Bare å ta kontakt. Skal opprette egen mail, så kan sende deg den på melding ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Lykke til. :) det har je vært også og har huset fult av plastikk. :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Åå ikke riktig alt det da. :p sitter igjen med en svær pappeske av mye rart je aldri bruke også :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
jamen er da ikke sånn man skal gjøre det da ;)
bruker så og si alt jeg ;)


Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
jamen er da ikke sånn man skal gjøre det da ;)
bruker så og si alt jeg ;)


Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
haha det hadde nok je gjort hadde je kjøpt det selv også, men som selger kom det vist i hus en hel haug av ting je ikke hadde brukt for også :p
 
haha det hadde nok je gjort hadde je kjøpt det selv også, men som selger kom det vist i hus en hel haug av ting je ikke hadde brukt for også :p
ha ha fikk litt som selger også og noe er bare på en låve og støver ned men noe jeg fikk som selger blir brukt hver dag ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
ha ha fikk litt som selger også og noe er bare på en låve og støver ned men noe jeg fikk som selger blir brukt hver dag ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
ha har endel i daglig bruk je også, men jaggu er det mye tell overs, og mye er gitt bort også..... :p ble jo dobbelt av en haug når de skiftet farge :p
 
ha har endel i daglig bruk je også, men jaggu er det mye tell overs, og mye er gitt bort også..... :p ble jo dobbelt av en haug når de skiftet farge :p
og de skifter ikke farge så sjeldent heller :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp