Det har jeg nettopp blitt!
Helt frelst av produktene dems!
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Helt frelst av produktene dems!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å ta kontakt. Skal opprette egen mail, så kan sende deg den på meldingSå da vet jeg hvem jeg skal ta kontakt med når jeg får litt penger? Har en handleliste over ting jeg SKAL ha
gjør detBare å ta kontakt. Skal opprette egen mail, så kan sende deg den på melding
det er veldig bra plastikk daLykke til. det har je vært også og har huset fult av plastikk.
Åå ikke riktig alt det da. sitter igjen med en svær pappeske av mye rart je aldri bruke ogsådet er veldig bra plastikk da
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
jamen er da ikke sånn man skal gjøre det daÅå ikke riktig alt det da. sitter igjen med en svær pappeske av mye rart je aldri bruke også
haha det hadde nok je gjort hadde je kjøpt det selv også, men som selger kom det vist i hus en hel haug av ting je ikke hadde brukt for ogsåjamen er da ikke sånn man skal gjøre det da
bruker så og si alt jeg
ha ha fikk litt som selger også og noe er bare på en låve og støver ned men noe jeg fikk som selger blir brukt hver daghaha det hadde nok je gjort hadde je kjøpt det selv også, men som selger kom det vist i hus en hel haug av ting je ikke hadde brukt for også
Bare å ta kontakt. Skal opprette egen mail, så kan sende deg den på melding
ha har endel i daglig bruk je også, men jaggu er det mye tell overs, og mye er gitt bort også..... ble jo dobbelt av en haug når de skiftet fargeha ha fikk litt som selger også og noe er bare på en låve og støver ned men noe jeg fikk som selger blir brukt hver dag
og de skifter ikke farge så sjeldent hellerha har endel i daglig bruk je også, men jaggu er det mye tell overs, og mye er gitt bort også..... ble jo dobbelt av en haug når de skiftet farge
Nei titt og ofte.og de skifter ikke farge så sjeldent heller