Tunnel

Skorpion82

Forelsket i forumet
Har nettopp oppdaget at Stine er redd for å kjøre i tunneler. Vi var på hytten i helgen og det er over 20 tunneler å kjøre gjennom for å komme dit og hver gang vi kom inn i en tunnel så begynte hun å grine..så vi måtte kjøre med tak lys på i bilen. Andre som er redd tunneler??

Uffa, det var ikke såppass da!!
Ine Marie brydde seg ikke noe om å kjøre tunnel hun nei! Var nesten mer fasinert hun!

Uff stakkars Stine. Har ikkje merka noko til at Embrik er redd enno iallfall, men no er det ikkje so ofte me kjøyrer i tunell. 

Ja ! Daniel er ikke så tøff i tuneller heller...vi var på tur til bergen i april ..å det ble ramaskrik i hver tunell..... så enden på visa var at mammaen satt bak i bilen å underholdt for full guffe å ble bilsjuk hele veien :D men nå har det begynt å bli bedre, heldigvis [;)]

Ingen av mine små er redde for tunnel, ikke som jeg har lagt merke til. Men jeg hater dem selv, å kjøre gjennom tunnel er noe av det mest stressende jeg gjør. Vel og merke kun hvis jeg kjører selv. Går greit med korte tunneler som har lys, men ellers uff hater hater tunneler og for å komme oss til hytta så må vi gjennom ganske mange...

Markus er ikke redd, men han får noen gedigne øyne[;)]

Sigurd søv ofte i bil, men han er mest fascinert over lysa i taket når han er vaken.

ja amalie er ikke så glad i tunneler [&o] vær gang vi skal besøke sviger mor må vi gjenom to super lange tunneler

Maren Sofie er ikke redd for tunneler, men tantebarnet mitt var det da hun var lita. Hun begynte også å gråte hver gang de kjørte inn i en tunnel.

Selma he aldri reagert på tunneler før, men i d siste har hun begynt å kjefte når vi kjører i tunneler og slutter så fort vi kommer ut av den.. Så e nok litt skummelt kanskje..

Tror ikke det...

Back
Topp