Tunisia

Har vært i Sousse. Syntes ikke det var noe særlig, det var møkkete der, folket var overlegne, frekke og ytet lite service i forhold til prisen de tok seg betalt. Fint om man slipper å høre og kommunisere [:D]

Har vært i Sousse og synes det var kjempe bra! Nydelig hotell til en billigere peng enn mange andre "Sydenland"

Der har jeg vært maaaaange ganger[:)]Mannen min er derfra og har opplevd en del av landet.Jeg synes det er veldig fint å være der,da tenker jeg på Sousse.10 min fra flyplassen.Mange fine og gode restauanter,et sted man kan få tut og kjør om man vil oppsøke det(bra uteliv),enkelt å ta det med ro for de som ønsker det.Relativt høøøyt tempo på dagtid når det gjelder butikksalg og trafikk men det er noe av sjarmen synes jeg...bare ikke gi dem blikk kontakt.Heeerlige strender med hvit finkornet sand, palme parasoller og solseng mot avgift om du ikke er god på å snakke.Bra hoteller og bassengområder.Prisene er alltid høye,men om du starter med å prute 50% så ender du alltid opp med et godt kjøp selvom selgeren kan virke gretten til å begynne med..han smiler til slutt!Så for de som ikke tør/klarer å prute  så blir det dyyyrt[:)]Det lønner seg å kjøpe keramikk,gull og skinn.Språket er arabisk men snakker fransk,tysk og engelsk veldig bra.Syns det er er et fint land jeg...noen steder ligger det jo små søppel hauger men det er lissom innimellom privat huser og gårder.
Kan se litt møkkete ut men gatene blir spylt hver morgen,men er jo ikke like lett å holde sand unna når det er et sand land hehe.Fint å reise med barn også,møtte ingen problemer når vi reiste med gutten vår ifjord.Koste oss glugg ihjel alle mann[:)]

Back
Topp