Tungt...

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
I dag kjente jeg virkelig på at kroppen begynner å bli tung... Har en aktiv gutt på 15 mnd som dessverre ikke tar mye hensyn til sin høygravide mor og jeg merker at jeg ikke er like rask og lett i kroppen lenger. Og får kynnere hvis jeg må "sprette" opp fort (...eller man spretter vel ikke opp med stor mage og 13kg mer enn vanlig på kroppen...:-)) . Gleder meg enormt til å få kroppen min for meg selv igjen og at mat og søvn gir energi. Nå kan jeg sove og spise døgnet rundt uten å bli verken mett eller mer opplagt. Siste sjarmør-etappen igjen... Dagen sukk fra meg :-)
Flere med tunge dager?
Og tips til noe positivt de siste ukene? Tipper ukene frem til nyttår går for da :-)

Jeg sliter veldig selv, tung og sliten samt med ca 17 kg ekstra på kroppen.. men har ikke en aktiv unge fra før da men skal ikke mye til før jeg sliter. Gikk meg en kort tur på ca 15-20 min i ettermiddag før stormen tok skikkelig tak og har ligget på sofaen med smerter i korsrygg, skikkelig nedpress og øm nedentil. Ellers orker jeg ikke mat selv om jeg prøver å spise litt.
Prøver å motivere meg selv til å gjøre noe kjekt som f.eks bake litt julekaker, gå tur, etc men blitt med tanken så langt da jeg føler jeg ikke har energi.. Mannen overrasket meg med vafler igår da:-) ble tatt godt i mot:-)

Jeg kjenner at det er fysisk tungt om dagen, blir veldig andpusten og klarer ikke gjøre så mye...
Men, for meg som har slitt mentalt nesten hele svangerskapet vil jeg heller hs det sånn enn å være mer i tåka.. det er herlig å kjenne at plsgene kun er fysiske - det går jo over :-D

Og når hodet er på plass er det utrolig hva en kan klsremåmovertale seg selv til åmgjøre bare en ønsker det sterkt nok... hilsen hun som skrudde sammen stellebordet selv ;-)

I dag kjente jeg virkelig på at kroppen begynner å bli tung... Har en aktiv gutt på 15 mnd som dessverre ikke tar mye hensyn til sin høygravide mor og jeg merker at jeg ikke er like rask og lett i kroppen lenger. Og får kynnere hvis jeg må "sprette" opp fort (...eller man spretter vel ikke opp med stor mage og 13kg mer enn vanlig på kroppen...:-)) . Gleder meg enormt til å få kroppen min for meg selv igjen og at mat og søvn gir energi. Nå kan jeg sove og spise døgnet rundt uten å bli verken mett eller mer opplagt. Siste sjarmør-etappen igjen... Dagen sukk fra meg :-)
Flere med tunge dager?
Og tips til noe positivt de siste ukene? Tipper ukene frem til nyttår går for da :-)
Som om jeg skulle skrevet det selv!! God bedring til oss :) ;)

Back
Topp