Tungt??

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Noen flere som syns det begynner å bli tungt? Er bare 24+3 å syns liksom det begynner å bli tungt å reise seg av sofan noen ganger, å noen ganger blir jeg kvalm av å ta på meg sokker:p kommer litt ann på dagsformen også her såklart, men alikevel:p hvordan skal dette gå tenker jeg haha .. Er mye sliten å trøtt så kan hende jeg kjenner litt ekstra på det pga det og..

Merker godt at jeg har mer å løfte og bære på ja :p Spesielt opp av senga/sofaen og ikke minst når jeg går i trapper... :eek: Er bare 22+0 jeg da, og er veldig spent på hvordan det blir mot slutten når det er så tungt allerede nå!

Merker godt at jeg har mer å løfte og bære på ja :p Spesielt opp av senga/sofaen og ikke minst når jeg går i trapper... :eek: Er bare 22+0 jeg da, og er veldig spent på hvordan det blir mot slutten når det er så tungt allerede nå!
Hehe ja merker at jeg bærer på et menneske:p

Merker veldig at jeg begynner å bli tyngre :P Hvordan skal dette gå i slutten av året :D

Jeg er 23 uker og jeg merker det når jeg har spist mye, og skal reise meg fra sofa eller seng, ja!
Regner med det er fordi magesekken har begynt å bli presset opp i buken :p
Det å ta på seg sokker har blitt en sirkus akt i form av å stå på ett bein, vri det andre beinet mot siden av magen og skvise sokken på foten :p

Er tungt her og :(
Sliter å komme meg ut av senga på natta og sofan.
Er for tungt å sitte i sofan så jeg må ligge på siden. Så da ma mannen gi meg en hånd når jeg skal reise meg :p
Føler meg som en diger krøpling :p hehehe

Sliter med pusten også, føles ut som det er for trangt at jeg ikke får trekt ned nok luft :( sliiitsomt.

Kan ikke forestille meg hvordan det blir å bare bli større å større :o
Kommer ikke til å gå det :o

Er tungt her og :(
Sliter å komme meg ut av senga på natta og sofan.
Er for tungt å sitte i sofan så jeg må ligge på siden. Så da ma mannen gi meg en hånd når jeg skal reise meg :p
Føler meg som en diger krøpling :p hehehe

Sliter med pusten også, føles ut som det er for trangt at jeg ikke får trekt ned nok luft :( sliiitsomt.

Kan ikke forestille meg hvordan det blir å bare bli større å større :o
Kommer ikke til å gå det :o
Nei er det jeg også lurer på, hvordan i all verden skal dette gå å bli større når det er tungt allerede nå! Når jeg trenger hjelp til å komme meg opp nå, hvordan skal det gå når jeg er høygravid:p gurimalla tør ikke tenke på hvordan det skal gå å være aleine hjemme når han er på jobb haha

Er tungt her og.. Sliter til tider å komme opp av sofaen slik at mannen må hjelpe meg opp.. For ikke å snakke om trapper. Tar heis der jeg kan, men ikke alle plasser det er mulig. Å gå opp trapper til 4je etasje i blokk uten heis er ikke alltid like kult. Er i jobbsammenheng da og ikke ofte det skjer da jeg har gitt beskjed til ledelsen at jeg sliter med trapper lenger opp enn 2dre etasje, men ikke alltid alle får det med seg..

Her går det foreløpig veldig greit, takk og lov :) merker det i bekkenet enkelte dager, men kroppen har vært veldig samarbeidsvillig så langt (om man ser bort i fra kronisk hodepine og migrene...) gjør øvelser for bekkenet og ser jevnlig kiropraktor samtidig som jeg bor i joggesko og går tur hver dag. Plukket med meg noen forebyggende triks fra forrige svangerskap som virker godt for meg :)

Termin januar 2015

Merker det er litt tungt å komme seg opp av sofaen og å gi i trapper. Men det verste er å reise seg etter å ha sittet på huk..

Merker det er litt tungt å komme seg opp av sofaen og å gi i trapper. Men det verste er å reise seg etter å ha sittet på huk..

Samme her :) men kjenner ikke noe i bekken eller noe :) håper det holder seg sånn! Ikke vondt noen steder, bare en tyngre kropp :D

Merker at det blir tyngre å komme seg rundt nå ja, og tar meg selv jevnt i å vagge som ei gås >.<

tungt her også, merke det godt på natta når tyngdekraften gjør at jeg ikke kan ligge på siden lenger, men faller liksom litt framover og "lener" meg på magen. Og snu seg er blitt ett prosjekt haha. Men opp og ned i sofaen går enda greit :)

Back
Topp