Tungt

Champ

Gift med forumet
seriøst dette begynner å bli tungt, ryggen og bekkenet vil ikke lenger samarbeide... hmm, tror seriøst jeg må skaffe en stooor sekk med poteter eller noe å lempe på ryggen til folk rundt meg så dem kanskje skjønner at ting ikke er så enkelt å få gjort.. hmpfr... ok takk for meg, nå fikk jeg syti litt [&:][8D]

Jeg tenkte å binde fast en sekk med ett eller annet på mannen min når han lurer på hvorfor jeg ikke har gjordt det eller det[:D] Han ser jo hvor mobil jeg er om dagen[8D]

Jeg har bare en inni her, og synes alikevel det er veldig tungt nå. Har ikke vondt noen steder, men det er helt forferdelig å bøye seg ol. Føler at alt innvending blir helt "skvist".....

Uff ja kan tenke meg du har det tungt, Champ!! Syns det er tungt nok med èn inni der jeg [&o]

Ja jeg vil tro at du sliter litt med 2 inni der[&:]. Her er det også ille men jeg har jo bare en der....ehhh

jeg må si at jeg er overrasket over forskjellen på å bære en og to - har jo ikke egentlig lagt stort merke til det før nå den siste mnd - godt jeg har bare 10 uker igjen, men med denne tyngden så blir jeg vel snart helt sengeliggende... oida, det har jeg ikke tid til [8D]

ORIGINAL: Champ

jeg må si at jeg er overrasket over forskjellen på å bære en og to - har jo ikke egentlig lagt stort merke til det før nå den siste mnd - godt jeg har bare 10 uker igjen, men med denne tyngden så blir jeg vel snart helt sengeliggende... oida, det har jeg ikke tid til [8D]

Må si jeg er glad for at jeg bare har en inni her[:D] En som moren min jobbet sammen med fikk tvillinger som veide rundt 4 kg hver da de ble født[:D]

Ååå... begynner og merke det selv jeg da..
Kan ikke forestille meg hvordan du har det!!!

Jeg ble helt ødelagt etter i går, og går idag og halter rundt her, pga bekkenet mitt.. Har ikke hatt noe problemer med det tidligere ... men fra nå av tror jeg nesten det må bli sølibat her!!!

Back
Topp