Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Synes det begynner å bli skikkelig tungt med magen jeg..! Klarer jo ikke å sitte normalt lenger..
Noen andre som føler at det har blitt tungt allerede?
Hehehe ja jeg også føler meg litt som en hvalross:P
Tung pust og tung mage:P Dårlig kondisjon å vondt i bekken, vann i beina.. Aahh verdt det til slutt[:D]
Tungt å ligge til og med her. Føles av og til ut som om hoftene stivner. Og det begynner å bli vanskelig med å få på seg sokker. Magen er liksom i veien, den....
Ja å sitte på gulvet å leke med junior har jeg gitt opp.. [;)] Og bare det å gå opp trappa for å legge junior er jo som å gå 5-mila føler jeg..[:-][&o][8D]
Ja[&:] Magen ligger så langt nede, at det er ubehagelig å sitte normalt, og jeg kan bare glemme å ha på bukser, selv mammabukser når jeg sitter ned.... (Her jemme, når jeg er alene i hvertfall...).
Er å vidt jeg får på meg skoene og sokker alene... Haha[:D]
Men skal IKKE klage. Vet det blir mye verre[8D]
Men det er jo kos at magen er der også da...
Haha jeg også vagger!! Har gjort det siden uke 15!! Men det er fordi jeg har så sykt vondt i bekkenet pga bekkenskader!!
Ja klart man skal nyte det selv om magen er tung!!![:D][:D] Gleder meg til den er større også jeg, selv om det er tungt og man ikke kan sitte med beina samlet:P
Kommer meg ikke alltid opp av sofaen på første forsøk jeg engang hehe føler meg egentlig litt gammal [8D]
Har problemer med å sitte med beina samlet også for magen er litt i veien. Nå er det ikke bare baby-mage her da, hadde mage fra før av også så jeg er spendt på hvor stor jeg kommer til å bli til slutt! [:-]
Men absolutt verdt det med tanke på hva som kommer ut av alt dette [:)]
Jepp.. Jeg har nå måttet innse at kroppen ikke tåler like mye som før, og at jeg må ta hensyn til den voksende magen! Har værre kondis enn en med Kols jo
merker det godt når eg må springe etter ungene, er liksom ikkje så enkelt! Ellers så merker eg det i ryggen siden eg må sitte og sove oppreist kvar natt. Håper det ikkje blir værre! men det veit eg jo det gjør..
Merker veldig stor forskjell på ett par uker nå! Føler jeg må velte meg rundt for å snu meg i senga, skikkelig pes å komme ut av bilen. I tillegg har vi en trapp opp til huset med litt over normalt høye trinn, er spent på hvordan jeg kommer meg opp der i juli!?! [:D]
Skal til legen min tirsdag og spørre pent om 20% sm, slitsomt å stå og gå i så mange timer daglig.
Hadde i utgangspunktet ikke mye kondis å skryte av, men nå er det så mye pusting og pesing at det er flaut! For ikke å snakke om vaggingen! Hehe... [8D]
Men synes jo det er kjempe stas med mage! Og gleder meg bare til den skal bli enda større! (og allermest til den er borte igjen, og veslegutt har kommet! [:D])
Kjenner det her også. Vi har ganske lang og litt bratt bakke opp til huset, og pga av gjørme så kommer vi ikke opp med bilen nå. Så når jeg må gå opp der etter jobb, sliten og lei, med en unge på hofta, veske, sekk og klær, ja da tror jeg nesten jeg kollapser! For ikke å snakk om hvis jeg har litt varer også.. [&o]