Tungt å puste

Majja83

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Andre som opplever/har opplevd at det blir vanskelig å puste utover svangerskapet? Det går noenlunde greit på dagen, selv om jeg blir veldig fort andpusten. Men om natta, eller generelt om jeg legger meg ned, så sliter jeg. Føler lungene ikke får plass uansett stilling og antall puter.
Er 28 +5 i dag. Lurer på hvordan det skal bli med over 8 uker igjen :nailbiting:
 
Andre som opplever/har opplevd at det blir vanskelig å puste utover svangerskapet? Det går noenlunde greit på dagen, selv om jeg blir veldig fort andpusten. Men om natta, eller generelt om jeg legger meg ned, så sliter jeg. Føler lungene ikke får plass uansett stilling og antall puter.
Er 28 +5 i dag. Lurer på hvordan det skal bli med over 8 uker igjen :nailbiting:
Veldig gjenkjennelig! Ingen andre tips enn å sove mest mulig sittende. Det forsvinner i det minste når barna er født, selvom det er en mager trøst når man står i det.
 
Andre som opplever/har opplevd at det blir vanskelig å puste utover svangerskapet? Det går noenlunde greit på dagen, selv om jeg blir veldig fort andpusten. Men om natta, eller generelt om jeg legger meg ned, så sliter jeg. Føler lungene ikke får plass uansett stilling og antall puter.
Er 28 +5 i dag. Lurer på hvordan det skal bli med over 8 uker igjen :nailbiting:
Følte jeg hadde ett barn i hver lunge. Utrolig slitsomt. Måtte sitte å sove ❤️
 
Andre som opplever/har opplevd at det blir vanskelig å puste utover svangerskapet? Det går noenlunde greit på dagen, selv om jeg blir veldig fort andpusten. Men om natta, eller generelt om jeg legger meg ned, så sliter jeg. Føler lungene ikke får plass uansett stilling og antall puter.
Er 28 +5 i dag. Lurer på hvordan det skal bli med over 8 uker igjen :nailbiting:
Jepp, det var ufattelig slitsomt. Sier som de ovenfor her, sov mest mulig sittende!
 
Jepp, det var ufattelig slitsomt. Sier som de ovenfor her, sov mest mulig sittende!

Takker for råd, men jeg klarer ikke å sove sittende. Rygg, bekken og ekstremt rastløse bein gjør at det ikke går. Finnes desverre ingen optimal stilling til denne kroppen :meh:
Er glad jeg ser slutten på svangerskapet i horisonten :joyful:
 
Takker for råd, men jeg klarer ikke å sove sittende. Rygg, bekken og ekstremt rastløse bein gjør at det ikke går. Finnes desverre ingen optimal stilling til denne kroppen :meh:
Er glad jeg ser slutten på svangerskapet i horisonten :joyful:
Det er skikkelig vanskelig å finne noen behagelig stilling ja! Kunne ikke sove i sittende stilling så veldig lenge av gangen da bekkenet mitt kranglet noe voldsomt. Kunne ikke ligge på siden heller av samme grunn så fikk ikke avlastet tyngden av magen i det hele tatt :meh: Håper du ikke blir så plaget siste del av svangerskapet! :)
 
Back
Topp