Tungpustet?

*BekkUlf*

Forumet er livet
ER det andre enn meg som er tungpustet for tiden? Trodde det var pga tett nese for noen uker siden,men er helt fin i nesen nå. Er tungpustet hele tiden,nesten som om jeg har løpt eller noe[8|]
Tenker på når jeg bare sitter i ro og slapper av..da puster jeg og peser[8D]

Haha, kollegene mine holder på å le seg ihjel når jeg kommer pesende opp trappa[:D] Vanligvis spretter jeg opp den ganske greit...

ORIGINAL: elink

Haha, kollegene mine holder på å le seg ihjel når jeg kommer pesende opp trappa[:D] Vanligvis spretter jeg opp den ganske greit...

hehe[8D]

men var ikke sånn sliten tungpustet jeg tenkte på. Sitter her helt i ro foran dataen og puster og peser[8|]

Jeg er litt gåen når jeg kommer hjem ja - etter å ha gått opp til 3 etasje [8|][8D]

jeg er også mer tungpustet enn jeg pleier, og verre blir det når jeg "gjør" noe [8D]
merker godt at jeg har fått høyere puls også [&:]

var vanvittig tungpustet for noen uker siden, var helt merkelig.  måtte be legen lytte xtra på lungene mine på 1 kontroll.. men alt vel dær..[:)]
Men nu har ting gitt sæ, ennå litt tungpustet, men d e vel forståelig etter å nesten ikkje rørt kroppen på 2 mnd..

ORIGINAL: Jilli81

var vanvittig tungpustet for noen uker siden, var helt merkelig.  måtte be legen lytte xtra på lungene mine på 1 kontroll.. men alt vel dær..[:)]
Men nu har ting gitt sæ, ennå litt tungpustet, men d e vel forståelig etter å nesten ikkje rørt kroppen på 2 mnd..

det er det jeg også har tenkt [:D]
sofalivet tar på. dårlig kondis rett og slett [8D]

ORIGINAL: Jilli81

hehe[8D]

Har trent annenhver dag siden snuppa var 9 uker gammel jeg[:D] å har ikke dårlig kondis eller er i dårlig form[:)]

Hehe, jeg har det likedan[:D] Det verste er når typen skal kysse meg...han tar alt oksygenet jo!

ORIGINAL: Oka

Hehe, jeg har det likedan[:D] Det verste er når typen skal kysse meg...han tar alt oksygenet jo!

åhh ja sånn er det her og[&o] må jo ha puste pauser når vi skal kline[8D]

jeg er også det[:-] skal til legen på mandag..
for føler det ikke skal være sånn. nesten så det tetter seg i brystet..
og blir fort svimmel.

Æ å!! men syns det er litt rart at det er sånn så tidlig?? Hvordan skal det bli på slutten da.....

ORIGINAL: Bounty

Æ å!! men syns det er litt rart at det er sånn så tidlig?? Hvordan skal det bli på slutten da.....

lurer jeg og på[&o] husker jo at jeg pustet som en gal på slutten av svangerskapet,men nå er jeg da bare 15 uker[8D]

Nei, sånn til vanlig merker jeg ikke noe, peser som en hval når jeg gjør noe, men det skal jo ingenting til. Som å gå og hente posten, eller gå opp den trappa på jobb.

Back
Topp