Huff, hørtes ikke ut som en kjekk opplevelse.Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen din!Føler og at jeg kan slite med å få nok oksygen selv i sofa- hvilemodus!
Tok det opp med legen forrige uke, da jeg samtidig føler at jeg tørker ut i området mellom nesa og svelget, som igjen påvirker følelsen av å ikke få puste! Hun henviste meg videre til øre/nese/hals lege, så får vi se hva han sier..
I går da jeg skulle fly hjem fra England, opplevdes det så ille at jeg fikk et mildt panikkanfall på flyet. De hadde ikke rukket å skru på airconditionanlegget, så det kjentes ut som luften var tom for oksygen. Ble sittende og hikste etter luft mens tårene trillet.. Heldigvis var samboeren der og prøvde å roe- og få meg til å fokusere på andre ting til anlegget kom på!
Greit å vite man ikke er alene om følelsen, samtidig som jeg ikke unner andre de samme opplevelsene!![]()
Jeg skal kontakte legen min i morgen å høre hva hun tror. Kjenner på det av og til etter helgen også, får liksom ikke nok luft plutselig og så er det lett å bli stresset over det.
Har kjent på at jeg blir tungpustet av å gå og sånn, men syntes det er ekstremt etter å ligge i ro, lese høyt eller etter å prate mye uten pauser.
Håper du finner ut av det
Føler og at jeg kan slite med å få nok oksygen selv i sofa- hvilemodus!