tungpustet

snupsii

Flørter med forumet
flere som er tungpustet? Synes d var meget tidlig å bli d nå allerede, de andre gangene har d ikke kommen før sent i svangerskapet....

Ja - jeg har faktisk vært det ganske lenge jeg! Merket stor forskjell, og lurte på om jeg var blitt i så dårlig form allerede.. Men var hos legen i dag og nevnte bl.a. dette og han sa det var helt normalt pga økt blodmengde i kroppen. 

Men lell da gitt :)

har vært det en stund. når jeg går opp trappa hjemme her om dagene så høres jeg ut som en hvalross før jeg har kommet halvveis.

Ja, det er jeg , synes også det var vell tidlig!

Jepp, ganske tungpustet jeg også til tider, men kommer ann på hvor jeg går.

Jeg også. Merka det faktisk første gang når jeg bare var 3 uker på vei, var bare ikke klar over at det var grunnen. Har vært fin i et par uker men siden helga har jeg vært veldig tungpustet. Blir det mens jeg sitter hjemme i sofaen også, så det er ikke kun hvis jeg anstrenger meg :)

Åj da var vi jo mange hehe :)
Jeg er det på kvelden når jeg sitter helt i ro og slapper av også, derfor jeg syntes d var ekstra ekkelt. Må liksom strekke kroppen og puste skikkelig hele tiden da....

trapper tar knekken på meg og :P for 2 mnd siden skulle kjæresten til frisøren, og jeg skulle bare bli med opp en trapp med han for å spørre om det var ledigg klippe tid, og om det var det skulle jeg gå ned igjen å handle videre.. men når jeg endelig var komt opp den trappen var jeg så sliten at jeg måtte sitte opp ner i sofaen så lenge han klippa seg.. orka rett å slett ikke bevege på meg :P sliten av ingenting, å han kunne ikke annet en å le av meg, for det viste jo ikke på kroppen litt engang at jeg var gravid, å så var jeg trøtt for så lite.. så tror det er ganske normalt..

var nettopp og på gå tur med en vennine og min hund, da vi gikk i skogen, alt gikk fint, helt til jeg skulle prate og gå opp en oppover bakke.. trodde jeg skulle kolapse av dårlig kondis :P pust å pes! mens hun "sprang" opp bakken uten probelem :P

Back
Topp