tungpustet normalt?

Mammax85

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Novemberbarna 2021
Er den siste uka blitt sikkelig tungpustet. Sitter i sofan å pusta som en gris. Er ofte veldig snørrete pga jeg puster og peser sånn. Folk må vel tru jeg har den dårlige kondisen..
Flere som har det sånn?

Jeg også har det sånn... veldig slitsomt

JEG OG! Merker det spesielt når jeg holder på med noe.. skulle tro jeg ikke eide kondis ( jeg gjør ikke ikke d heller da- men skulle tro det var enda værre enn d det er [8D])

jeg klikker snart jeg!! Så har jeg utrolig tørre lepper det er sikkert fordi jeg puster sånn!! Drikker MYE vann..
kan ikke ha igjen munnen uten at jeg føler jeg kveler meg selv...

Er det ikke et eller annet som skjer med lungekapasiteten når man er gravid, at det er årsaken? Mener å ha lest noe om det engang men husker ikke helt hva.

Har det sånn jeg også,og det å gå i trapper er kjeeempe slitsomt om dagen.Er tett i nesa og nyser hundre ganger i løpet av en dag.Skulle tro jeg var forkjøla og ikke gravid,hehe[8D]

Ja, er tungpustet og får fort hjertebank om dagen. Var samme sist gang også [:)]

Trapper er et rent helvete å gå i. skal opp en etg til leil og det er så slitsomt.
Merker også når jeg er ute å går, at jeg klarer ikke gå fort lenger begynner å pese med en gang.

Back
Topp