Tungpustet/kortpustet

Jente_27

Betatt av forumet
Har de siste dagene vært veldig kortpustet/tungpustet men i kveld har det blitt helt ille. Blir fryktelig svimmel av dette. Magen har jo egentlig sunket litt ned så syns det er rart det er så ille nå. Noen som opplever det samme?? er 38,5 uker på vei

Har merket det litt på samme måte når jeg ligger. Mener jeg har lest et sted at det et babyen som ligger og trykker på noen store blodårer, som gjør at man kan bli svimmel og tungpustet. For meg har det hjulpet å legge meg på siden :)

Har de siste dagene vært veldig kortpustet/tungpustet men i kveld har det blitt helt ille. Blir fryktelig svimmel av dette. Magen har jo egentlig sunket litt ned så syns det er rart det er så ille nå. Noen som opplever det samme?? er 38,5 uker på vei
Da er det viktig å ikke ligge på ryggen leste jeg i dag. For da blir det verre. Men leste også noe om at det er tyngre å puste pga plassen til lungene så sent i svangerskapet. Sitter jeg eller ligger jeg i bestemte stillinger blir jeg skikkelig tungpusta, nesten så man kjenner panikken kommer. Men pleier å hjelpe etter hvert hvis jeg skrifter stilling. Er selv 38 uker i dag.

Jeg er andpusten bare jeg løfter enn finger :p
Men her ligger babyen ganske høyt opp..

Godt det er fler haha. Er vel sikkert at det trykker på noe ja. Er bare så ubehagelig ikke lenge igjen heldigvis

Back
Topp