Tungpusten...?

babynurk

Forelsket i forumet
Hei jenter. Nå må jeg høre med dere før jeg blir gal...puster som en hval om dagen...klarer ikke stryke en skjorte i kveld uten å puste no helt vanvittig pluss pause innimellom strykingen...!! er 10+3 men jeg kan ikke huske at jeg slet med det så tidlig i forrige svangerskap. Var i ganske god form egentlig for ca 2-3 uker siden men nå går d nedover her altså. noen som har det på lignende vis ??

Jupp, puster og peser etter å ha gått opp trappa for å gå på do.. hehe.. Syns alt utenom å ligge strekk ut er tungt.. hehe... Kjem til å trille rundt om 9 mnd viss det skal forsette sånn ;)

Jeg og mannen skulle spille backgammon, det ble for tungt fort meg. Hørtes ut som jeg hadde vært på joggetur... herlig...

JAAAAA puster å peser som hval -.- før kunne jeg fint klare å gå hjem uten å bli sliten nå må jeg ta pauser bor foresten langt oppe på toppen av en bakke.

Så "godt" å høre :) ...at jeg ikke er alene om det. var på ul i dag og spurte legen om dette men hun mente d var allergi, noe jeg aldri har slitet med før!! Jeg ble uansett ikke overbevist om det hun mente så da skylder vi på lillenurket :happy119

Jeg ble anpusten opp rullettrappa i dag. Hahaha, og jeg løper vanligvis mila. Hahaha :P

Jaaa...! Er vanligvis i god form, løper mye! I dag er jeg ikke kvalm, så skulle prøv meg på en kort joggetur. Holdt på å daue etter 5 min.. Er det hormoner som gjør det? Eller har formen rukket å bli så dårlig på 3 mnd med bare gåturer?

Elendig form her og :( Puster å peser for ingenting. Normalt sett passe aktiv på mølla så langt fra SÅ dårlig form :P Håper kvalmen går over her så jeg kan starte å trene igjenn.

Jeg tenker, det blir deilig å komme i såpass bra form igjen at det går an å begynne å trene igjen (var aktiv før graviditeten), men bare å gå opp små bakker og opp trappa er jo et PES, puster og peser som om jeg aaaldri skulle trent en dag i mitt liv!! Lurer på hvordan det er å trene da egentlig ;)

• Liker
Reactions: H27
Jeg har vært på en skikkelig treningsrunde idag.. Gruet meg på forhånd, fryktet at kondisen skulle ta knekken på meg, men det gikk skikkelig bra, og jeg orket faktisk to runder :) her snakker vi skikkelige motbakker altså ;) hver runde tar en times tid. Deilig å endelig røre litt på seg igjen :)

Leste på en sånn treningsside for ikke så lenge siden at gravide hadde best utbytte av å trene da vi har økt blodgjennomstrømning og dermed også økte antall blodceller. Det blir som å trene i høyden d....ække rart vi peser og puster da ;). Jaja vi får vel bare holde ut og tro godt om oss selv; det koster å produsere babyer :)

Jeg har vært på en skikkelig treningsrunde idag.. Gruet meg på forhånd, fryktet at kondisen skulle ta knekken på meg, men det gikk skikkelig bra, og jeg orket faktisk to runder :) her snakker vi skikkelige motbakker altså ;) hver runde tar en times tid. Deilig å endelig røre litt på seg igjen :)
Du er flink!! Har gått tur i dag jeg også, sammen med mannen, jeg småjogga faktisk et lite stykke, skikkelig deilig!! :)

Du er flink!! Har gått tur i dag jeg også, sammen med mannen, jeg småjogga faktisk et lite stykke, skikkelig deilig!! :)
Hoho, vi måtte faktisk jogge litt vi og, for det var et par mannevonde sauer som løp etter oss :P

Back
Topp